MORE

Dezastru la Forbes. Malware pe post de reclame.

Din categoria: „Nu, serios, ce credeati ca se va intampla?”, un incident nefericit s-a petrecut zilele trecute la site-ul publicatiei Forbes.

Intr-un efort de a mai redresa veniturile generate din reclame, Forbes cerea vizitatorilor sa isi dezactiveze extensiile de blocare a reclamelor. La urma urmei, continutul este oricum gratuit, iar o reclama vizionata din cand in cand nu are cum sa faca rau, nu?

Eh, are cum sa faca rau. De indata ce s-a sesizat faptul ca Forbes cerea utilizatorilor sa nu mai foloseasca Adblock, partile mai putin placute ale internetului au intrat in actiune si au inceput sa livreze malware prin reteaua de distributie a reclamelor de care se folosea Forbes.

Rezultatul a fost foarte neplacut, cativa oameni trezindu-se cu hard disk-ul blocat si cu un mesaj ca daca il mai vor inapoi, atunci ar fi bine sa plateasca o rascumpararea.

Acest gen de incidente nu doar ca in continuare valideaza decizia utilizatorilor de a folosi o solutie de blocare a reclamelor, dar aproape ca transforma o astfel de aplicatie intr-o necesitate.

Desigur, pe vremuri existau browsere care ofereau ca standard optiunea de a bloca orice fel de continut, precum Opera, dar acum avem Chrome, sau mai exact, extensiile lui Chrome.

[Tech Dirt]

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button