ȘtiriTech&IT

Samsung India confirmă înlocuirea gratuită a ecranului pentru telefoane Galaxy S21 și S22 ieșite din garanție

Samsung India pare să admită că defectarea unui număr de telefoane Galaxy S21 și S22 prin apariția de linii verzi pe ecran ar fi fost cauzată de o actualizare de firmware și nu de uzura normală a dispozitivelor, acceptând pentru utilizatorii din această țară înlocuirea gratuită a ecranului chiar și pentru telefoane ieșite din garanție, în anumite condiții.

Semnalat prima dată în urmă cu doi ani, fenomenul defectării subite a telefoanelor Samsung după aplicarea actualizărilor de firmware pare că a reapărut, un firmware distribuit începând cu luna aprilie 2024 fiind „găsit” drept cauză pentru apariția de linii verzi pe ecranul telefoanelor din seria Galaxy S21 și S22. Defectul care este reclamat de utilizatori din mai multe regiuni ale lumii este pus de Samsung în seama uzurii normale a ecranelor cu tehnologie OLED, reprezentanții companiei susținând că odată cu trecerea timpului este normal ca un mic număr de ecrane să se defecteze cu manifestarea acestor simptome. Totuși, înmulțirea subită a incidentelor de acest tip pare să iasă din tiparul uzurii normale a dispozitivelor, reprezentanții Samsung India decizând să pună capăt controverselor oferind înlocuirea gratuită a ecranului pentru dispozitivele afectate, inclusiv cele ieșite deja din perioada de garanție legală.

Măsura care deocamdată nu se aplică și pentru consumatorii din în alte regiuni ale lumii ar fi fost comunicată deja utilizatorilor din India care au reclamat problema sus amintită pe forumul Samsung Support.

Astfel, prezentând doar dovada achiziției (ex. factura emisă de un magazin autorizat), posesorii de telefoane Galaxy S21 și Galaxy S22 pot solicita înlocuirea gratuită a ecranului dacă acesta manifestă simptome de tip linii verticale permanente pe afișaj. Samsung precizează că reparația poate fi solicitată pentru dispozitivele eligibile (chiar și ieșite din garanție) doar o singură dată. Iar pentru ca deranjul cu aducerea în telefonului în service să aibă și alt beneficiu decât remedierea problemei cauzate de Samsung, compania a decis să includă și înlocuirea gratuită a acumulatorului.

Merită amintit că tot Samsung India a rezolvat printr-o abordare similară și problemele identice reclamate de posesori Galaxy S20 și Galaxy Note 20.

Precizăm că Samsung România a comunicat pentru Zona IT că astfel de probleme nu au fost semnalate pe plan local.

Aurelian Mihai

Îmi place să fiu la curent cu ultimele inovații și gadgeturi high-tech. Când nu scriu articole pentru Zona IT, îmi ocup timpul cu seriale SF, documentare sau periind internetul după tot felul de știri sau informații care-mi captează atenția. În week-end mă găsești cu bicicleta în parc sau colindând prin țară cu familia.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button