Shenmue 1 și 2 pentru PC vor rula la 30 cadre pe secundă
Când lansarea jocurilor Shenmue pentru PC a fost anunțată la începutul acestui an, Sega a promis „caracteristici modernizate”, fără să menționeze exact despre ce e vorba. Acum, distribuitorul a dezvăluit mai multe detalii despre noile setări, schema de control revizuită și de ce ambele jocuri nu pot rula peste 30 de cadre pe PC.
Într-un FAQ de pe secțiunea dedicată seriei Shenmue a site-ului Sega, distribuitorul oferă următoarea explicație:
Prin motorul jocului, codul său și scripturi, există referințe care nu pot fi modificate despre o rată fixă de actualizare a cadrelor de 30 Hz.
Asta înseamnă că jocurile „au nevoie” să ruleze la 30 Hz.
De asemenea, din „motive tehnice”, Sega a ales să porteze iterația de pe Xbox a lui Shenmue 2, în loc de varianta de pe Dreamcast. Cea de pe Xbox include caracteristici care lipsesc de pe cea de Dreamcast, spune Sega, cum ar fi sistemul Snapshots, filtre, texturi pentru mini-hărți care îmbunătățesc antialiasing-ul și efecte vizuale mai bune.
FAQ-ul ne informează că salvările pot fi transmise de la Shenmue la Shenmue 2 pe PC, iar salvarea oriunde în joc este posibilă. Ambele jocuri includ, de asemenea, noi efecte post-procesare, UI-ul actualizat și rezoluție HD.
Jucătorii pot alege între limba engleză sau japoneză în ambele jocuri, iar jucătorii de pe PC se pot aștepta la suport complet pentru controller, cât și la posibilitatea configurării în detaliu a mouse-ului și a tastaturii. Mai mult, în timp ce secvențele cinematice sunt în formatele lor originale de tip letterbox, raportul de aspect implicit în joc este de 16:9.
Dacă doriți mai multe detalii, puteți consulta FAQ-ul Shenmue așa cum este el disponibil pe site-ul Sega în link-ul de mai jos. De asemenea, jocurile arcade in-game vor fi complet funcționale în această iterație.
Primele două jocuri Shenmue se vor lansa pentru PC pe Steam pe 21 august.