GamingPC&Consoles

God of War Ragnarok va avea un sistem de luptă îmbunătățit


Este oficial: God of War Ragnarok îți va pune la dispoziție și mai multe moduri de a-ți căsăpi inamicii.  Mihir Sheth, șeful diviziei de combat design de la Santa Monica Studio declară pentru publicația Game Informer faptul că partea de combat a următorului God of War este acum mai variată, și oferă detalii în acest sens.

Sheth spune că principiul pe care se bazează echipa sa este crearea unui tip de combat care îți dă posibilitatea să folosești mai multe strategii și modalități prin care să te lupți cu inamicii. Spre exemplu, acesta declară că un nou set de mișcări va fi disponibil prin folosirea butonului „triunghi”, al cărui singur scop din titlul anterior era de a-ți chema toporul înapoi.

Noile atacuri disponibile prin acest buton se numesc Weapon Signature Moves, prin care Kratos își va putea infuza armele cu gheață sau foc pentru a folosi un nou tip de atacuri care pot îngheța sau incinera inamicii.

Kratos va putea de asemenea să folosească două tipuri de scuturi. Primul poate fi folosit pentru a para atacuri, iar dacă asta se întâmplă în ultimul moment, se va debloca un contraatac automat care aruncă și imobilizează inamicii. Al doilea scut nu poate fi folosit pentru a para în lupta corp la corp, dar celelalte atacuri pe care le absoarbe îl vor încărca cu energie pentru o lovitură puternică în pământ care emite un puls, iar inamicii atinși de acesta se vor dezechilibra.

Am fost fan al acestei serii din copilărie și încă sunt, iar God of War-ul din 2018, chiar dacă a luat o întorsătură ciudată din perspectiva poveștii, mi s-a părut un joc incredibil de bine făcut în toate aspectele sale. De aceea, am încredere că următorul titlu din serie o să îl întreacă, iar acum că am aflat mai multe lucruri despre cum va fi combat-ul, sunt și mai nerăbdător să joc God of War Ragnarok, mai ales că lansarea este foarte aproape.

God of War Ragnarok va fi lansat pe data de 9 noiembrie, pentru PlayStation 4 și PlayStation 5. Cât despre posesorii de PC, să sperăm că în cele din urmă va fi lansat și pentru ei, la fel cum s-a întâmplat în cazul God of War-ului din 2018, dar despre varianta de PC a acestuia vă poate spune mai multe Marinake în review-ul său.

 

Matei Pană

Mereu am fost o persoană creativă, iar odată aterizat la Zona m-am trezit într-un mediu foarte prietenos în care mă pot defășura liber. Fie că vorbim despre redactat de știri și recenzii, ori editare video, filmat sau diverse treburi mici de prin birou, sunt mereu dispus să mă implic și să învăț lucruri noi. Iar când nu fac asta, fie sunt cu chitara în brațe repetând, fie mă delectez cu vreun joc.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button