TECHTech&ITTelefoane

Samsung Galaxy Fold este acum amânat pe termen nelimitat

Samsung anulează comenzile Galaxy Fold, cu excepția cazului în care clienții confirmă că încă mai doresc să continue, în ciuda eșecurilor ecranului observate în unitățile de examinare.

Compania a trimis un e-mail clienților care au comandat dispozitivul, recunoscând problemele cu care s-au confruntat recenzenții și afirmând că vor anula în mod automat comenzile, cu excepția cazului în care cumpărătorii confirmă că încă mai doresc să continue.

Pentru cei care încă mai doresc să își încerce norocul, Samsung spune (prin intermediul celor de la TizenHelp) că nu poate anticipa când vor fi livrate comenzile pentru Galaxy Fold.

Facem progrese în îmbunătățirea lui Galaxy Fold pentru a vă asigura că atinge standardele înalte pe care știm că le așteptați de la noi. Aceasta înseamnă că nu putem confirma încă data de livrare anticipată.

Articolul spune că clienții își pot anula comanda în orice moment înainte de livrarea dispozitivului, dar dacă nu a făcut-o până la sfârșitul lunii, compania va anula comenzile dacă clientul nu face clic pe un link pentru a continua.

Dacă nu ne-ați confirmat și nu am livrat până la data de 31 mai, comanda dumneavoastră va fi anulată automat. Dacă nu doriți ca comanda dumneavoastră să fie anulată automat în data de 31 mai, puteți cere să păstrați comanda și să vi se onoreze mai târziu.

Există un buton „Da, aș dori să păstrez comanda mea” în e-mail.

Samsung a declarat pentru Reuters că termenii oferiți în e-mail sunt o cerință legală în Statele Unite din cauza întârzierii, dar raportul nu explică baza acestei declarații.

Dispozitivul a fost prezentat pentru prima dată în februarie, iar comenzile Galaxy Fold au fost inițial date în 26 aprilie. Preocupările legate de durabilitate au apărut la scurt timp după aceea, compania urmărind inițial să își liniștească clienții prin intermediul unui film în care testau dispozitivul în condiții de stres simulând mai mult de cinci ani de utilizare obișnuită.

Reacția inițială a fost pozitivă, compania afirmând că numărul de pre-comenzi disponibile a fost epuizat într-o singură zi, dar nu cu mult înainte de a fi raportate primele probleme cu unitățile de examinare. Pe măsură ce au urmat mai multe rapoarte de eșuare a ecranului, Samsung a întârziat lansarea cu cel puțin o lună și a retras toate unitățile de revizuire.

iFixit și-a dat seama de ce au apărut eșecurile ecranului, dar au acceptat ulterior să-și retragă articolul de pe site după ce Samsung a pus presiune pe ei.

Un defect aparent fatal de design, anularea implicită a precomenziilor și lipsa datei de livrare oferite, ne fac să ne întrebăm dacă Galaxy Fold va vedea vreodată lumina zilei.

Sursa

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button