Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :

Command and Conquer Remastered este bazat pe codul sursă al jocurilor vechi

/
/
/
img

În cazul în care nu mai țineți minte, anul trecut Electronic Arts a uimit în sensul bun poporul, anunțând că va realiza variante refăcute ale primelor două jocuri Command and Conquer. Și nu oricum, jocurile vor fi refăcute de către oamenii care le-au creat, ce acum lucrează la studioul Petroglyph.

S-a ivit totuși o întrebare: „Cum exact le vor reface?”. Răspunsul a venit treptat pe parcursul ultimelor săptămâni. Partea grafică știm că este reconstruită de studioul  care s-a ocupat și de Starcraft Remastered, iar partea de gameplay efectiv este bazată direct pe codul original.

EA încă mai are acces la codul sursă pentru Tiberian Dawn și Red Alert, așa că refolosirea sa nu este o problemă. Însă codul are ceva componente care nu prea mai sunt de actualitate, așa că vor fi rescrise și puse la un loc în motorul GlyphX. Dacă numele nu vi se pare cunoscut, este vorba de motorul de joc folosit pentru majoritatea titlurilor produse de Petroglyph în ultimii ani, precum Grey Goo sau 8Bit Armies.

Cele două jocuri reconstruite își vor face apariția abia anul viitor. Vine apoi o altă întrebare foarte importantă. Când va fi remasterizat Red Alert 2? Sau, cât de valabile vor mai fi tacticile de control mental al vacilor cărătoare de dinamită și trimiterea lor într-o bază inamică?

[Overclock 3D]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar