TECHRSS PaginaDeMedia

Xiaomi a decis să renunțe la brandul „Mi” pentru toate produsele care vor fi lansate

„Mi” este un nume ușor de recunoscut pe piața telefoanelor. Nici nu mai trebuie să te gândești de două ori că vorbim despre produsele chinezilor de la Xiaomi. Însă odată cu lansarea noului Mix 4, adică succesorul lui Mi Mix 3, se vede clar, cu ochiul liber, că dezvoltatorul renunță definitiv la a mai însemna cu fierul roșu următoarele sale modele de telefoane.

Xiaomi a confirmat faptul că toate modelele de produse care vor fi lansate în viitor nu vor mai include termenul „Mi”. Iar după aproape 10 ani în care am văzut zeci de telefoane botezate astfel, putem confirma cu certitudine ideea că Mi este unul din cele mai mari sub-branduri ale companiei, pe lângă Redmi.

Schimbarea nu se va aplica doar line-up-ului de telefoane. Vorbim aici și despre televizoare, laptopuri, poate și roboți, smartwatches, scootere și tot felul de electrocasnice. Potrivit declarațiilor, această decizie va contribui la unificarea brandului la nivel global. Compania își va împărți produsele în două categorii: Xiaomi, adică orice este flagshp, și Redmi, adică produsele budget-friendly spre mid-range.

Lei Jun, președintele CEO a oferit acum ceva vreme o explicație cu privire la simbolistica numelui „Mi”. Acesta ne spune că există două semnificații: „Mi” vine de la „Mobile Internet” și de la „Mission Impossible”, dar parcă prea ne încurcam în atâtea Mi-uri de aproape un deceniu, nu?

Iată ce declară oficialii Xiaomi cu privire la noua strategie:

Începând cu T3 2021, seria de produse Mi ale Xiaomi va prelua denumirea brandului, Xiaomi. Această schimbare va unifica prezența mărcii la nivel global și va elimina diferența de percepție dintre brand și produsele sale.

 Produsele Xiaomi folosesc tehnologie de ultimă oră și oferă o experiență premium.

Produsele Redmi aduc inovația la un preț accesibil aproape de consumator și vizează un public mai tânăr. Această diferențiere este reflectată și de logourile actualizate, cu ambele logotipuri Xiaomi și Redmi subordonate logoului principal de brand.

 Convenția de denumire a gamelor de produse – Xiaomi și Redmi – se va aplica în viitor și produselor ecosistem și IoT.”

Carol Zafiriadi

"Am crescut inconjurat de pop culture, muzica si jocuri video..." Da, cunoastem explicatia pe care o poate oferi cineva care scrie despre gaming si tehnologie. Evident, nici eu nu sunt o exceptie. Cunoscutii ar putea spune ca in scrierile mele se pot regasi convingerile si esteticile care il fac pe Carol sa fie...Uhh...Carol. Scriu cu drag, alaturi de colegii mei, si disec filosofic si estetic jocurile video si smecheriile aduse de tehnologie.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button