GamingRSS PaginaDeMedia

Următorul BioShock ar putea fi un titlu open-world cu specific RPG

Seria BioShock este o serie dragă mie, Infinite reușind să mă impresioneze și să mă atingă la sentimente într-un fel în care puține jocuri au reușit. De fapt, aș putea trăi liniștit și cu ideea că Infinite, alături de ale sale DLC-uri, au completat perfect povestea, fuzionând firele narative care au creat Rapture și Columbia, o esență distopică magnifică. Și mulți păstrează vie această amintire, unii făcând chiar și o versiune VR ca mod pentru Half-Life Alyx. Însă nu mică mi-a fost mirarea atunci când am aflat că un anumit BioShock 4 se află în dezvoltare. Și este dezvoltat de un studio nou, care se alătură amestecului divers de studiouri responsabile cu zămislirea acestei serii (vezi Irrational Games, 2K, Digital Extremes).

Ce ar putea oferi BioShock 4?

Acest nume nou, Cloud Chamber, este în căutarea unui senior writer care, potrivit descrierii, „va putea plasa universul BioShock într-un cadru open-world. Această persoană trebuie să fie capabilă să dea viață unor personaje bine scrise, pe un fundal bine realizat, care să se potrivească natural în acest mediu open-world”. Nu ar fi prima dată când lumea află despre așa ceva, mulți exprimându-și curiozitatea cu privire la abordarea noului BioShock în materie de gameplay. Foarte mulți sunt de părere că acesta va pune accentul pe elemente de RPG, iar descrierea postului menționează și necesitatea creării unui sistem format din quest-uri principale și secundare.cloud chamber bioshock

Puse cap la cap, am fi tentați să credem că noul joc va fi îmbogățit cu dialoguri diverse, cu misiuni principale și secundare, care sunt cel mai bine implementate într-un setting open-world cu aromă de RPG. Dacă ne vom întoarce într-o nouă iterație a Rapture sau vom păși într-o lume cu totul diferită, asta nu știu, dar îmi doresc să văd dedicație și simț de răspundere din partea noului dezvoltator. Jocurile BioShock excelează în primul rând datorită level desing-ului și al poveștii, așa că să-mi spuneți voi mie că nu ați căscat gura pe parcursul întregii aventuri prin Rapture-ul de odinioară atunci când v-ați jucat BioShock Infinite: Burial at Sea.

Carol Zafiriadi

"Am crescut inconjurat de pop culture, muzica si jocuri video..." Da, cunoastem explicatia pe care o poate oferi cineva care scrie despre gaming si tehnologie. Evident, nici eu nu sunt o exceptie. Cunoscutii ar putea spune ca in scrierile mele se pot regasi convingerile si esteticile care il fac pe Carol sa fie...Uhh...Carol. Scriu cu drag, alaturi de colegii mei, si disec filosofic si estetic jocurile video si smecheriile aduse de tehnologie.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button