Twitter va implementa podcasturi în cadrul platformei
Twitter au anunțat în cursul zilei de ieri pe blogul oficial faptul că vor adăuga podcasturi pe platformă în cadrul categoriei Spaces, unde conținutul este organizat în canale numite „Stations„, canale care cuprind discuții despre subiecte din mai multe domenii cum ar fi știri, muzică sau sport, iar acestea vor fi recomandate utilizatorilor în funcție de subiectele și persoanele pe care aceștia le urmăresc.
Această zonă proaspăt actualizată numită Spaces va include cele mai populare podcast-uri, acestea fiind în direct sau deja înregistrate, iar utilizatorii vor putea lăsa un thumbs up sau thumbs down pentru a ajuta platforma să le facă recomandări personalizate în viitor. Așadar, pe măsură ce utilizatorul își va exprima astfel părerea despre cât mai multe subiecte, acesta va începe să primească recomandări din ce în ce mai potrivite pentru subiectele care îl interesează.
La deschiderea tab-ului „Spaces„, utilizatorii vor putea alege între trei categorii: Stations, unde utilizatorul va putea da scroll pe orizontală pentru a găsi diferite teme de interes, „Spaces spotlight” unde putem vedea cele mai vizualizate/ascultate subiecte, iar a treia categorie este cea pentru Space-uri care urmează să apară.
În cadrul anunțului de pe blogul acestora, cei de la Twitter declară următoarele: „Integrarea podcast-urilor în secțiunea Spaces, locul unde conversațiile audio de pe Twitter se întâmplă, este un alt mod în care noi continuăm să investim în creatori de conținut audio.”
În același anunț, Twitter spun că cercetările interne realizate de aceștia le indică faptul că 45% dintre utilizatorii de Twitter din Statele Unite ascultă podcast-uri lunar, lucru care a convins compania să investească timp în acest lucru, pentru a da oamenilor ocazia să găsească cât mai simplu și eficient podcasturi în legătură cu subiectele care îi interesează.