TikTok testează un nou tip de feed care îți va arăta conținut din apropierea ta
Se pare că TikTok testează un nou tip de feed numit „Nearby”, care îți va arăta conținut local local din zona ta. Un purtător de cuvânt al companiei a declarat pentru publicația TechCrunch că această opțiune este acum testată în mod limitat cu anumiți utilizatori din Asia de Sud. Cei care participă la aceste teste vor putea vedea tab-ul „Nearby” lângă feed-urile „Following” și „For You„.
TikTok's 'Nearby' feed spotted in the wild pic.twitter.com/WG5yND3oLl
— Brendan Gahan (@brendangahan) August 24, 2022
Noul tip de feed este testat împreună cu un feature care dă utilizatorilor opțiunea de a adăuga tag-uri pentru locație conținutului pe care îl postează. Purtătorul de cuvânt al companiei, pe care l-am menționat mai sus, susține că încă este prea devreme pentru a ne putea spune dacă noul feed va afișa doar videoclipuri cu un astfel de tag de locație.
Un lucru important care poate fi o urmare a implementării acestui tip de feed este crearea de noi oportunități pentru afacerile locale, deoarece aici s-ar putea posta conținut și reclame care să promoveze bunuri și servicii din apropierea utilizatorului. Astfel, afacerile mici dintr-o anumită zonă ar putea să iasă mai ușor în evidență printre afacerile locale de dimensiuni mari.
Chiar dacă TikTok are deja un algoritm destul de bun prin care afișează în mod personalizat conținut pentru fiecare utilizator, adăugarea unui feed în care vei putea vedea doar conținut dintr-o anumită zonă va duce această personalizare la un alt nivel, pentru că pe lângă faptul că vezi deja lucruri care te interesează pe tine în mod specific, odată cu implementarea acestui feature vei putea să descoperi servicii locale care sunt strâns legate de interesele tale, servicii de care probabil nu ai afla așa de ușor pe cont propriu.
Compania spune că acest feature, din moment ce se află în faza de testare, poate suferi modificări foarte mari sau chiar să se renunțe la acesta. Rămâne să aflăm noi informații din acest sens în momentul în care cei de la TikTok vor dori să vorbească mai multe despre asta. Eu consider că acest nou feed este o idee foarte bună și folositoare, atât pentru creatorii de conținut cât și pentru utilizatorii care îl consumă, pentru că va mări relevanța materialelor vizionate.