TikTok se alătură trendului și testează modele de subscripții pentru creatorii de conținut

Imediat după ce Instagram s-a apucat să introducă opțiunea de a-ți susține creatorii de conținut prin intermediul unei subscripții, TikTok sare și el cu o astfel de abordare. Platforma testează practic o metodă prin care creatorii de conținut vor putea „ascunde” o parte din postările lor în spatele unui paywall.
La fel ca la Instagram, opțiunea este momentan disponibilă unui număr limitat de creatori, deci s-ar putea să nu îți poți vedea personalitatea favorită utilizând acest model. TikTok n-a detaliat mai nimic în legătură cu alte aspecte, în afară de tradiționala dorință de „a face ca platforma să ofere o experiență mai plăcută care să pună în valoare comunitatea”. Ew…
Modelul subscripțiilor de pe TikTok se aseamănă foarte mult cu cele de pe Twitter, Twitch și YouTube. Utilizatorii le pot oferi tips și cadouri virtuale creatorilor de conținut care sunt înrolați în programul Creator Next. Iar cum tot mai multe platforme pășesc pe acest teritoriu și profiturile sunt bunicele, nu e de mirare că TikTok s-a grăbit să facă parte din această mișcare.
TikTok, compania și platforma pe care o detest din suflet a anunțat că va investi 200 de milioane de dolari pentru a susține „creatorii de conținut”, la puțin timp după ce Meta, a doua companie pe care o detest din suflet, a anunțat cu vocea lui Mark Zuckerberg că va pompa nu mai puțin de un miliard de dolari în spiritul creativ al influencerilor. Oh, și ca să vezi, pentru a-i promova pe acești tineri inspirați, Meta a promis că nu le va reține din câștiguri până cel puțin în 2023.