GamingRSS PaginaDeMedia

The Last of Us 3 are povestea pregătită, iar Neil Druckmann speră că jocul va fi lansat cândva

The Last of Us 3 este ca pisica lui Schrödinger. Față de acesta, TLoU Part 2 a venit, a luat premiul pentru Jocul Anului, l-a multiplicat de trei sute de ori și a plecat, lăsând în urmă o poveste completă și emoționantă, care își va face apariția și sub formă de serial. Sau poate că ăsta nu este tocmai sfârșitul. Chiar dacă, în teorie Naughty Dog lasă de înțeles că nu prea ar avea rost ca o continuare să fie dezvoltată, iată că lucrurile s-ar putea schimba. Se pare că povestea pentru The Last of Us 3 a fost finalizată, iar Neil Druckmann speră ca aceasta șă fie transpusă cândva și în jocul aferent.

În cadrul unui podcast, Druckmann discută câteva aspecte legate de povestea acestui The Last of Us 3. Firul narativ ar urma să ia naștere imediat după evenimentele din TLoU Part 2, dar creatorul menționează faptul că o astfel de abordare trebuie să respecte anumite structuri tematice din primele două jocuri, dar pune accentul pe faptul că jocul nu a intrat în dezvoltare.

Nu știu dacă vreau să vă spun prea multe despre asta. Halley Gross și cu mine am pus deja cap la cap elementele unei povești care ne arată ce anume s-a mai întâmplat după evenimentele din Part 2. Nu vom începe să lucrăm la un nou titlu cu această poveste, deși mi-aș dori să vadă lumina zilei cândva. Neil Druckmann

Druckmann spune că au fost destule discuții la Naughty Dog pe seama unei potențiale continuări, deci ideea unui The Last of Us 3 nu a fost refuzată din prima. Dar aici este vorba de o planificare minuțioasă a resurselor, urmată de o decizie fermă. După cum afirmă și Druckmann, Naughty Dog nu se grăbește cu dezvoltarea proiectelor. După fiecare titlu major, compania analizează cu atenție situația și posibilitatea dezvoltării unei continuări sau a unui titlu nou.

The Last of Us 3 este un proiect care implică multe

Este vorba despre simbioza dintre o poveste bine scrisă și un joc bine realizat, iar studioul știe să se ferească de practica extinderii inutile a unei francize care a însumat tot ceea ce trebuie să ofere o poveste. Naughty Dog pune accentul pe modul în care narațiunea este prezentată și cum se raportează aceasta la personajele locului, la trăsăturile acestora și la ceea ce le face pe acestea să-și mențină unicitatea.

Deja am avut două jocuri care înglobează această poveste. Acestea vorbesc un limbaj universal, oferind, totodată, o poveste deosebit de personală a protagoniștilor. Un joc nu confirmă neapărat ideea de franciză. Al doilea joc tinde să creeze ideea de franciză. Iar de la al treilea joc, deja trebuie să respecți o serie de teme și structuri dacă vrei ca acesta să facă parte din acea franciză. După ce dezvoltăm un joc important, petrecem mult timp explorând noi idei și concepte, fie că este vorba de The Last of Us 3 sau de un titlu complet nou[…] Îmi place să mă gândesc bine la asta, pentru că, dacă venim cu idei interesante, noi, ca studio, trebuie să decidem când, cum și cărui joc să ne dedicăm? Pentru că implică multe: buget, timp, pasiune, talent. Prin urmare, iei în considerare sacrificarea altor oportunități Neil Druckmann

 

 

 

Carol Zafiriadi

"Am crescut inconjurat de pop culture, muzica si jocuri video..." Da, cunoastem explicatia pe care o poate oferi cineva care scrie despre gaming si tehnologie. Evident, nici eu nu sunt o exceptie. Cunoscutii ar putea spune ca in scrierile mele se pot regasi convingerile si esteticile care il fac pe Carol sa fie...Uhh...Carol. Scriu cu drag, alaturi de colegii mei, si disec filosofic si estetic jocurile video si smecheriile aduse de tehnologie.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button