Take Two va integra micro-tranzacții peste tot pe unde poate în viitor

Mai țineți minte când Take Two a dezvăluit că aproape jumătate din venitul companiei a fost generat de micro-tranzacții? Acest procent va crește pe viitor, va crește mult. Nu pentru că lumea va deveni spontan mai interesată de a cumpăra lucruri în GTA Online, ci pentru că Take Two se va asigura că lumea nu va avea de ales.
Ce e drept, Strauss Zelnick n-a formulat situația astfel. Conform declarației sale întortocheate, plină de cuvinte de marketing:
Am spus că țintim să avem oportunități de cheltuială recurentă pentru clienții noștri pentru fiecare titlu pe care compania noastră îl va lansa. Nu va fi mereu într-un model on-line, probabil nu va fi mereu un model de monedă virtuală, dar va fi un soi de abilitatea de-a „interacționa” constant cu titlurile noastre după lansare.
El a mai adăugat că este mult loc de creștere și că acesta este doar începutul. Doar începutul. Subliniez iarăși „doar începutul”. Ultimul joc NBA 2K este îmbâcsit cu ele, iar economia lui GTA Online este deja groaznică din cauza lor. Așa că faptul că acesta este „doar începutul” sună puțin cam înspăimântător.
Într-un fel, am mai fost în această situație ca acum cinci ani, când Electronic Arts semnala sfârșitul jocurilor de singleplayer și-a început să integreze micro-tranzacții și în ele. Poate și de această dată fenomenul se va calma… dar cu siguranță se va întoarce iarăși, cu efecte și mai nocive.
Ce va însemna asta pentru Red Dead Redemption 2? Nimic bun.