Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Suportul pentru DLSS a lui Final Fantasy 15 este incert

/
/
/

Ieri a răsărit vestea că dezvoltarea continuă a lui Final Fantasy 15  a fost anulată. Doar pachetul de DLC care era deja în lucru va mai fi terminat, toate celelalte proiecte fiind anulate, iar directorul jocului, Hajime Taba, a părăsit compania.

Ascuns pe undeva prin transmisia făcută de către Square Enix pentru anunțul acestei anulări (care poate fi văzută mai jos) mai era și menționarea ușor de ratat că dezvoltarea variantei de Windows a lui Final Fantasy 15 a încetat.

Jocul to va primi singurul DLC rămas în dezvoltare în martie anul viitor, dar în acest moment nu este clar ce se va întâmpla cu celelalte trăsături pe care jocul trebuia să le primească. Mai exact, nu este în acest moment singur dacă Final Fantasy 15 va mai primi suportul pentru Nvidia DLSS pe care îl putem vedea de vreo lună în benchmark-ul jocului.

Această funcție încă nu a fost implementată în varianta deplină a jocului, iar în acest moment nu există certitudine despre viitorul său. Acea incertitudine aplanează și asupra trăsături despre care dezvoltatorul părea a fi curios, cum ar fi suportul pentru Vulkan sau Ray Tracing. În cazul în care DLSS nu va mai fi implementat, atunci unul din jocurile cele mai importante care trebuia să primească această funcție nu o va mai primi.

Dacă avem noroc, asta nu se va întâmpla, și posesorii de plăci RTX chiar vor avea pe ce să le folosească la potențialul lor maxim.

[DSO Gaming]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar