Spotify testează un serviciu de vânzare de bilete la concerte
Spotify testează o modalitate prin care să vândă bilete pentru diferite concerte, printr-un site numit Spotify Tickets. Deocamdată, serviciul este limitat pentru o gamă restrânsă de concerte din Statele Unite. Compania a făcut deja parteneriate cu Ticketmaster, Eventbrite și See Tickets pentru a vinde bilete prin noul Live Events Feed, unde utilizatorii pot găsi concerte care se întâmplă în apropiere. Totuși, site-ul Spotify Tickets îți dă posibilitatea să cumperi bilete prin Spotify în mod direct.
Reprezentanții companiei menționează că platforma va oferi bilete în numele unor entități de tip third-party, cum ar fi localuri, promotori de evenimente, cluburi sau artiști, ceea ce înseamnă că nu Spotify vor fi cei care vor hotărî prețurile.
Aici, la Spotify, se testează constant lucruri și idei noi pentru îmbunătățirea experienței utilizatorului. Unele dintre acestea pavează drumul spre o experiență extinsă a utilizatorului, iar altele sunt pur și simplu niște lecții importante. […] Tickets.spotify.com este cel mai nou test al nostru. Momentan, nu avem alte anunțuri despre acesta. – Carling Farley, purtător de cuvânt al companiei Spotify, pentru publicația The Verge.
Așa cum au menționat și cei de la Spotify pe pagina de suport pentru Spotify Tickets, utilizatorii care doresc să cumpere bilete vor fi nevoiți să își facă un cont în caz că nu au unul deja. Pentru a intra în posesia biletelor, aceștia vor trebui să prezinte la casa de bilete din locația respectivă un act de identitate valabil și confirmarea primită pe mail.
Acest serviciu este încă în faza de testare și doar în Statele Unite, dar dacă totul merge bine, sunt șanse ca în viitor să se extindă și în restul lumii. Așadar, este posibil ca la un moment dat să putem folosi Spotify Tickets și în România. Din perspectiva unei persoane cu abonament la Spotify și care frecventează concerte, pot spune că ideea de a cumpăra bilete direct prin această platformă sună al naibii de bine.