Shadow of the Tomb Raider va folosi DLSS

Am o veste bună pentru cei care au o placă RTX nouă, strălucitoare și cu vreo două treimi din GPU nefolosită. Nu, nu a fost lansat un joc nou care să folosească tehnologia încă neatinsă și nici nu a primit vreun joc existent vreun patch care să activeze trăsăturile cu pricina, dacă nu pun Quake 2 la socoteală.
În schimb, avem parte de promisiunea că Shadow of the Tomb Raider nu doar că se va folosi de umbre redate cu RTX, dar va implementa până și tehnologia DLSS.
Pentru cei care nu mai țin minte, Shadow of the Tomb Raider a fost lansat cu o jumătate de an în urmă, fiind promis la un moment un update care să implementeze umbre dinamice și realist redate, folosind Ray Tracing. Tehnologia RTX din joc arăta foarte bine în demonstrația prezentată de Nvidia cu șapte luni în urmă, reușind să redea un mediu înconjurător excepțional. Desigur, o făcea cu un impact sesizabil asupra performanței.
Ca urmare, jocul va primi suport și pentru DLSS. Asta înseamnă că efectiv va putea rula pe o rezoluție mai mică, urmând ca nucleele Tensor să aproximeze cum ar trebui să arate pe o rezoluție mai bună. Impactul asupra performanței al funcțiilor RTX va fi astfel mai mic.
Și când va sosi acest update? Habar nu am. Practic, anunțul cu DLSS a fost făcut de luna trecută, dar a picat printre crăpăturile internetului până mai recent.