TECHTech&ITTelefoane

Samsung se bazeaza pe Galaxy S10 ca sa evite criza

Tensiuni interne in divizia de mobile a celor de la Samsung fac din Galaxy S10 un punct de cotitura pentru companie.

Va spuneam zilele trecute ca Samsung a prezentat prototipul pentru primul smartphone pliabil, asteptat sa soseasca pe piata in cursul anului viitor. De asemenea, compania are la orizont si lansarea seriei Galaxy S10, despre care se zvoneste ca ar putea veni cu un mic decupaj in ecranul OLED, lasand astfel loc pentru un ecran care sa cuprinda intreg corpul telefonului.

Ambele tehnologii propuse de Samsung sunt interesante, dar unele voci sustin ca nu suficient de inovatoare pentru a mentine pozitia de piata a marelui producator coreean. Astfel, publicatia Coreea Herald vorbeste despre unele tensiuni interne aparute in Departamentul de Comunicatii Mobile al companiei.

DJ Koh, directorul executiv al diviziei de smartphone-uri Samsung, a fost criticat de vicepresedintele Lee Jae-yong pentru slabirea competitivitatii produselor pe piata. In fata unor presiuni interne, cat si externe, Koh trebuie sa raspunda repede prin gasirea unui mijloc de a restabili profiturile companiei. In caz contrar, sursele celor de la Coreea Herald spun ca e posibil sa isi piarda pozitia in cadrul companiei.

Cand Samsung a raportat rezultatele financiare pentru trimestrul al treilea, divizia de telefonie mobila a raportat 2 miliarde dolari in profit operational, cu aproximativ 30% mai putin trimestrial si cu 10% mai putin decat anul trecut. Un angajat al companiei a dezvaluit ca „sistemul rigid de luare a deciziilor este cea mai grava problema din divizia mobila, ceea ce impiedica compania sa gaseasca idei si solutii inovatoare”.

Dupa ce a fost lider de piata in India, Samsung a fost impins pe locul secund de catre Xiaomi in ultimele trimestre. In China, o alta piata masiva de smartphone-uri, compania are o cota de sub 1%, situandu-se in urma a cel putin cinci producatori locali.

Sursa

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button