TECH

Facebook va elimina din postările de tip baiting

Facebook a anunțat o nouă politică care ar trebui să reducă o mulțime de postări spam din cronologie. De acum înainte, toate postările care cer utilizatorilor să interacționeze cu ele în orice fel vor fi retrogradate și scoase de la vedere.

Momeala cu interacționatul este o tactică care a devenit populară pe internet recent, unde titlul îi face pe cititori să interacționeze într-un fel sau altul. Pe Facebook, acestea se manifestă, de obicei, ca postări care încep cu „Dați like dacă …” sau „Etichetați pe cineva …” sau „Comentează dacă …” etc. Acestea îi fac pe oameni să interacționeze cu aceste articole, ceea ce, la rândul lor, le face să le crească prioritatea în cronologie.

Ei bine, nu pentru mult timp. Facebook va începe în curând să retrogradeze aceste tipuri de postări. Dezvoltatorii au revizuit și clasificat sute de astfel de posturi pentru a crea un model de învățare automată, care va trece prin toate posturile și va diminua pe cele care se încadrează în acest tipar. Facebook oferă în prezent o perioadă de avertizare celor care postează, pentru a se adapta și a opri tehnicile de momeală înainte de a lansa modificările în săptămânile următoare. Paginile care continuă să facă acest lucru vor vedea o acoperire semnificativ redusă pentru postările lor și, în cele din urmă, eliminată complet pentru întreaga pagină.

Aceasta este o schimbare utilă având în vedere cât de mult din Facebook și internetul în general este îngrădit de un astfel de conținut. Este probabil ca acești creatori de conținut să vină cu alte tactici pentru a atrage utilizatori, dar sperăm acum că Facebook este conștient de prezența lor și va fi mai proactiv în ceea ce privește oprirea oricăror astfel de tendințe în viitor.

Sursa

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button