Abonamentul Quest+ de la Meta costă 8 dolari și îți dă acces la 2 jocuri noi pe lună

În încercarea de a-și crește sursele de venit, gigantul social media Meta a anunțat lansarea Quest+, un serviciu de abonament la jocuri care va oferi utilizatorilor acces la „cele mai bune titluri de pe platformă.” CEO-ul Mark Zuckerberg a dezvăluit subscripția, care va fi disponibilă pe Quest 2 și Quest Pro începând de astăzi, iar mai târziu în acest an pe așteptatul Quest 3. Costă 8 dolari pe lună sau 60 de dolari pe an, dar utilizatorii care se abonează la Meta Quest+ până la sfârșitul lunii iulie se vor bucura de o rată promoțională în prima lună de doar 1 dolar.
Abonamentul oferă acces la două titluri special alese în prima zi a fiecărei luni. Jocurile acestui luni includ popularul joc shooter Pistol Whip și jocul nostalgic Pixel Ripped 1995. Selecția lunii august va include Walkabout Mini Golf și Mothergunship: Forge. Similar cu PlayStation Plus Essential, abonații pot continua să joace jocurile atâta timp cât abonamentul lor este activ, cu titlurile anterioare redevenind accesibile la reabonare.
Această mișcare se aliniază perfect cu recenta schimbare a Meta către modele bazate pe abonamente. Firma a introdus și Meta Verified, un serviciu de verificare pentru Facebook și Instagram care oferă protecție suplimentară împotriva furtului de identitate și „acces direct la serviciul de asistență pentru clienți”, dincolo de bifa de validare.
Totuși, Meta nu este pionier în conceptul de serviciu de abonament pentru realitatea virtuală (VR). Competitorul HTC oferă acces la o multitudine de jocuri VR, aplicații și videoclipuri prin serviciul său Viveport Infinity din 2019. Rămâne de văzut cum se va descurca noua inițiativă a Meta, dar un lucru e cert: genul ăsta de abonamente funcționează de ani buni în industrie, deci nu văd de ce Quest+ nu ar fi un succes.