PC&Consoles

Peste un milion de utilizatori au luat Mirage: Arcane Warfare gratuit

Conform estimării de pe Steam Spy, de promoția de săptămâna trecută a profitat foarte multă lume.

Până în data de 4 septembrie jocul fusese cumpărat de doar 13.000 oameni, iar Steam Charts afișa un vârf de activitate de maxim 7 utilizatori care jucau concomitent Mirage: Arcane Warfare. Pentru că serverele erau în permanență goale iar cei care cumpăraseră jocul nu aveau aproape niciodată cu cine juca, studioul Torn Banner a apelat la o soluție extremă: timp de 24 ore au oferit gratuit Mirage: Arcane Warfare. Pentru cine l-a luat atunci, jocul a rămas atașat permanent la contul de Steam.

Conform estimării de pe Steam Spy, mai bine de 1,2 milioane de utilizatori dețin acum Mirage pe Steam. Informația nu este 100% precisă, deoarece Steam Spy nu poate verifica câți utilizatori dețin un joc, ci doar colectează informații din profilele de pe Steam. Dar chiar și dacă marja de eroare ar fi de 200.000, tot ar mai rămâne peste un milion de utilizatori noi care dețin acum Mirage: Arcane Warfare.

Noul vârf de maximă activitate în joc arată acum peste 43.000 utilizatori conectați simultan, cifră care apropie Mirage de jocuri de renume precum Path of Exile și Rocket League. Între timp lucrurile s-au mai așezat, iar jocul are constant peste 1.000 jucători conectați.

1.000 este mult mai bine decât 7. Studioul Torn Banner a declarat într-o postare că experimentul a fost un succes uriaș. Ei lucrează momentan la rezolvarea problemelor provocate de fluxul puternic de noi jucători, mai precis nivelul experienței nefiind afișat corespunzător. Urmează încă un patch care va adăuga noi moduri de joc.

După ziua în care a fost gratuit, prețul lui Mirage a scăzut de asemenea de la 30 la 10 dolari. Rămâne de văzut dacă studioul Torn Banner vor putea să păstreze constant fluxul de noi jucători, și dacă vor reuși să convingă și pe alții să cumpere jocul.

Sursa

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button