TECH

#DeleteFacebook sau optimizare? Ori poate ipocrizie?!

În vremuri tulburi, cu mișcări de genul #DeleteFacebook, în care Elon Musk a șters conturile de Facebook ale companiilor sale, Tesla și SpaceX, iar Playboy și-a anunțat intenția de a renunța la paginile de Facebook, gigantul din social media merge mai departe și încearcă să optimizeze funcționalitățile actuale ale platformei.

Așa că, dacă încă ești pe Facebook și nu te-a speriat prea tare tot acest scandal din jurul Cambridge Analytica, în viitor vei avea posibilitatea de a purta conversații private în secțiunea de comentarii.

Astfel, atunci când vei posta un comentariu pe o pagină publică, vei avea opțiunea de a alege cine să vadă comentariul respectiv – prietenii, prietenii prietenilor, publicul larg etc. La fel cum alegi când postezi un mesaj pe propriul news feed. În acest fel, comentariul tău de pe o pagină publică va fi văzut de cine vrei tu, nu de toată lumea by default.

Schimbari la functia de comentarii pe facebook

Potrivit lui Tiffany Dohzen, manager al News Feed-ului Facebook: Oamenii ne-au spus că preferă să comenteze despre conținutul public cu prietenii lor și nu cu persoane pe care nu le cunosc. Această nouă funcționalitate facilitează conectarea cu prietenii, oferindu-le un spațiu dedicat conversațiilor referitoare la conținutul paginilor publice.

Deocamdată, această funcționalitate se testează încă de la sfârșitul anului trecut pe un număr mic de utilizatori, dar dacă va fi implementată la nivel global, se zice că ea ar putea contribui la realizarea unei legături mai strânse între prietenii de pe Facebook. 

Având în vedere că gigantul american a renunoscut, în ultimele luni, că folosirea pasivă a Facebook – adică un simplu scroll-down prin feed-ul de știri – poate fi rău pentru sănătatea mintală, nu putem să nu ne punem întrebarea: Oare cum va fi mai bine pentru viitor, renunțarea la Facebook sau buna optimizare a acestei platforme?

Sursa: https://thenextweb.com

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button