NVIDIA Reflex este live pe Overwatch, în curând și pe Ghostrunner și Rust

Într-un articol anterior, menționam faptul că PTR-ul Overwatch oferea accesul la NVIDIA Reflex, funcția care scade considerabil latența in-game. După câteva săptămâni de experimentare pe serverele de test ale jocului, NVIDIA Reflex este disponibilă astăzi în varianta live, urmând a fi introdusă și pe Ghostrunner și Rust. În plus, tot mai multe monitoare și mouse-uri destinate gaming-ului devin compatibile cu Reflex, inclusiv lansările recente.
În timpul meciurilor de Overwatch, activarea NVIDIA Reflex reduce cu până la 50% latența sistemului, oferind acuratețe crescută jucătorilor care dețin o placă video GeForce. Este necesară instalarea driver-ului Game Ready și a celui mai recent update pentru Overwatch. Totodată, jocul integrează și opțiunea NVIDIA Reflex Latency Flash Indicator, în cazul în care dispui de un monitor capabil de Reflex Latency Analyzer și dorești să-ți monitorizezi în amănunt FPS-ul și latența sistemului.
Îmbunătățiri și extinderea compatibilității NVIDIA Reflex
Funcția se bucură de multe actualizări din partea dezvoltatorilor hardware și software, astfel încât NVIDIA Reflex primește următorul tratament:
- O nouă îmbunătățire cu modul „Boost” care reduce latența în scenariile limitate de processor
- Fortnite a implementat această optimizare, iar jucătorii pot vedea o scădere a latenței de 15% în scenariile limitate de processor
- Valorant va lansa update-ul în următorul patch. Testările preliminarii arată o îmbunătățire de 10-15%
- 4 noi mouse-uri compatibile, printre care:
- ASUS ROG KERIS WIRED
- ASUS ROG KERIS WIRELESS
- CORSAIR SABRE PRO CHAMPION SERIES
- CORSAIR SABRE RGB PRO CHAMPION SERIES
- 3 producători de mouse-uri au lansat update-uri de firmware care să permită Reflex Latency Analyzer
- AOPEN Fire Legend GM310
- Acer Predator Cestus 350
- Razer Deathadder v2 Pro
- Compatibilitate cu noul monitor Acer Predator X25 360Hz
- Aplicația NVIDIA GeForce Experience a primit un update care include:
- Abilitatea de a stoca toate informațiile legate de performanță în format CSV – inclusiv FPS și informații despre latență
- Abilitatea de a alege dintre o serie de sample-uri pe care Reflex Latency Analyzer le va folosi pentru o medie
- Adăugarea utilizării procesorului în metricele măsurate pentru a determina mai ușor dacă un joc este limitat de procesor sau de placa video