NVIDIA DLSS se extinde – De la jocuri în Unreal Engine 4 până la Crysis Remastered
Pe măsură ce inovațiile invidiosului iau amploare, NVIDIA DLSS devine compatibil cu tot mai multe jocuri. Alături de acestea, spuneam și că funcția este de acum integrată în Unreal Engine 4, spre bucuria dezvoltatorilor. Titluri create în UE4, precum remake-ul clasicului System Shock și The Fabled Woods sunt optimizate pentru DLSS, crescând performanța in-game.
În mod similar, Crysis Remastered adaugă în lista performanțelor DLSS-ul. Pe lângă acesta, varianta remasterizată intră în rândul lumii current-gen cu HDR, ray-tracing, rezoluție 8K și toate șmecheriile care fac din CryEngine un motor demn de admirat.
Integrarea UE4 dă roade pentru NVIDIA DLSS
Luna trecută NVIDIA a anunțat că dezvoltatorii de jocuri pot accesa DLSS prin intermediul unui plugin pentru Unreal Engine 4.26 (UE4), lucru care ușurează munca acestora pentru integrarea tehnologiei în jocuri. Dezvoltatorii de jocuri folosesc acest lucru cu noile The Fabled Woods și System Shock Demo, primele două jocuri care adaugă DLSS cu ajutorul acestui plugin. Rezultatul a fost o creștere a performanței de până la 1.6x la 4K, oferind celor cu un GeForce RTX 3070 sau mai sus posibilitatea să experimenteze The Fabled Woods cu setările la maxim și toate efectele ray tracing active la peste 60 FPS în rezoluție 3840×2160.
RTX-urile sunt singurele modele cu nuclee Tensor care alimentează NVIDIA DLSS, iar funcția a devenit deja compatibilă cu aproape 40 de jocuri, iar asta nu se rezumă doar la gaming-ul pe pc. Dacă vă mai amintiți de Outriders, de la Square Enix și People Can Fly, demo-ul acestuia a primit luna trecută suport pentru DLSS. NVIDIA oferă acum o copie digitală a jocului Outriders pe Steam către cei care cumpără un laptop GeForce RTX eligibil de la partenerii participanți.