GamingRSS PaginaDeMedia

NVIDIA dă startul la Reflex și la extinderea suportului DLSS

Cu toții știm de gluma aceea cum îi roade NVIDIA pe rivalii care îndrăznesc să se apropie de tabăra verde. Serviciile producătorului, alături de arsenalul hardware și de optimizarea continuă a jocurilor, oferă o experiență in-game foarte satisfăcătoare.

NVIDIA nu s-a ferit niciodată să aducă funcții interesante în rândul unei game largi de jocuri, iar exemplul cel mai recent este Rainbow Six Siege, care a primit suport pentru NVIDIA Reflex, spre bucuria gamerilor profesioniști.

Jucătorii de Rainbow Six Siege care au o placă video din seria GeForce 10 sau mai nouă pot descărca public test server, pot rula versiunea Vulkan și pot încerca NVIDIA Reflex înainte să apară în jocul principal. Trebuie doar să intre în setările de display din meniu și să activeze NVIDIA Reflex Low Latency.

NVIDIA Reflex

Reducerea latenței de sistem poate fi un as indispensabil în mâneca jucătorului. Cu NVIDIA Reflex, latența sistemului este redusă semnificativ, făcând mai ușor aiming-ul și îmbunătățind timpul de răspuns al PC-ului.

NVIDIA Reflex poate fi monitorizată cu ușurință folosind hardware și software încorporat în monitoare și mouse-uri. Astfel, latența de sistem se analizează cu ușurință, oferind jucătorilor posibilitatea de a optimiza setup-ul pentru cel mai bun timp de răspuns, iar noul monitor ASUS ROG SWIFT 360Hz PG259QNR șmouse-ul MSI Clutch GM41 vin gata pregătite pentru Reflex.

Jocuri bune DLSS-ul are

NVIDIA DLSS continuă să se extindă în rândul jocurilor, iar următorii care beneficiază de asta sunt Nioh 2: The complete edition și Mount & Blade II: Bannerlord.

Prin urmare, dacă te joci pe un GeForce RTX și activezi DLSS-ul, poți crește semnificativ framerate-ul chiar și pe rezoluție 4K.

DLSS și Reflex se împrietenesc cu cei care folosesc Unreal Engine 4

Dezvoltatorii care folosesc Unreal Engine 4 (UE4) pot accesa DLSS ca plugin pentru Unreal Engine 4.26. Mai mult, NVIDIA Reflex este acum disponibil în mainline-ul UE4.

Cei care construiesc engine-ul de la sursă vor putea adăuga cu ușurință modul Reflex low latency în jocul lor. UE4 integrează cele două tehnologii, pentru ca developerii să le poată folosi rapid și intuitiv în timpul procesului de creare.

Creative Powerhouse adoptă NVIDIA DLSS pentru creșterea performanței cu ajutorul AI

Gamerii nu sunt singurii care beneficiază de DLSS. Acum, industria creatoare de conținut lansează această tehnologie pentru a îmbunătăți tot felul de fluxuri de lucru printre care producție virtuală, vizualizare arhitecturală, animații, product design, simulări și generări de date.

Dezvoltatori precum 51 World, Goodbye Kansas Studios, Hyundai Motors, Lucasfilm’s Industrial Light & Magic (ILM), Orca Studios, Surreal Film Productions și mulți alții se folosesc de DLSS pentru a crește performanța și pentru a își realiza viziunea creativă.

 

Carol Zafiriadi

"Am crescut inconjurat de pop culture, muzica si jocuri video..." Da, cunoastem explicatia pe care o poate oferi cineva care scrie despre gaming si tehnologie. Evident, nici eu nu sunt o exceptie. Cunoscutii ar putea spune ca in scrierile mele se pot regasi convingerile si esteticile care il fac pe Carol sa fie...Uhh...Carol. Scriu cu drag, alaturi de colegii mei, si disec filosofic si estetic jocurile video si smecheriile aduse de tehnologie.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button