Meta va începe le ofere utilizatorilor mai mult control asupra conținutului din News Feed de pe Facebook
Pe vremea când încă se numea Facebook, Meta se afla într-o poziție foarte proastă din cauza numeroaselor controverse privind prioritizarea profitului și al engagement-ului în defavoarea utilizatorilor. Astfel, erai bombardat din toate părțile cu reclame și îți era foarte greu să-ți faci curățenie prin Feed în cazul în care erai sătul până peste cap de postările unchilor sau mătușilor sau fetelor care urcau 30 de selfie-uri identice alături de citate motivaționale găsite pe Goodreads.
Unii au încercat să-i ajute pe ceilalți în curățarea eficientă a conținutului, însă au fost aspru pedepsiți de către soldățeii lui Mark Zuckerberg, dar până la urmă tot se ajunge la o fundătură. În cele din urmă, pentru a continua să propsere, Meta a luat decizia de a le oferi utilizatorilor moduri prin care să-și gestioneze mai bine conținutul de pe News Feed. Asta se aplică atât categoriilor People, cât și profilurilor Business.
Pentru publicul uzual, Meta va ușura accesul la setările care îți permit personalizarea modului în care paginile urmărite îți apar în Feed. Astfel, vei putea limita conținutul postat de anumiți prieteni, pentru a prioritiza cele oferite de un grup în care te afli sau de o pagină pe care o consideri interesantă.
Meta le va da posiblitatea profilurilor Busineess da a controla mai bine targhetarea reclamelor. Prin urmare, acestea vor putea fi excluse din postări precum cele catalogate „News and Politics,” „Crime and Tragedy” și „Debated Social Issues”. Aceste schimbări sunt momentan disponibile doar unui număr restrâns de utilizatori, însă Meta va extinde actualizarea pentru tot mai mulți utilizatori în săptămânile ce urmează.