GamingRSS PaginaDeMedia

Următorul Mass Effect ar putea renunța la Frostbite în favoarea lui Unreal Engine 5

Am început să ne apropiem cu pași timizi de sfârșitul anului, iar ultimele luni rămase vor aduce niște lansări interesante. Cu toate acestea, mulți sunt curioși și de ce se va întâmpla cu mai multe titluri importante, precum noul Mass Effect.

Știm deja că jocul va apărea mai devreme sau mai târziu, însă dezvoltarea acestuia ridică un semn de întrebare demn de luat în calcul: ce motor grafic va fi folosit pentru acesta? Păi, umblă vorba că BioWare se va folosi de uneltele oferite de Unreal Engine 5, despre care am menționat și ieri câteva lucruri.

Unreal Engine 5 ar putea fura succesul lui Frostbite pentru Mass Effect

Majoritatea jocurilor EA sunt realizate în Frostbite, în special seria Battlefield, iar frumusețea motorului grafic poate fi observată cu ochiul liber. Chiar și așa, unele titluri, precum Star Wars: Jedi Fallen Order au ales să schimbe rețeta, orientându-se către versatilitatea lui Unreal Engine.

Ce-i drept, primele trei jocuri Mass Effect au fost dezvoltate în Unreal, făcând trecerea către Frostbite odată cu Andromeda și cu ceea ce ar fi trebuit să fie Anthem. Pentru astfel de jocuri, implementarea anumitor elemente folosind Frostbite nu ar fi avut acelaș rezultat ca cel de pe urma versatilității lui Unreal. Aici ar fi putut fi vorba și despre costurile pentru licențiere, din moment ce Frostbite este motorul in-house al celor de la EA și DICE.

Vestea că noul Mass Effect ar putea fi dezvoltat în Unreal Engine 5 vine din partea cunoscutului Jeff Grubb. Acesta ne spune că, în vreme ce BioWare lucrează la Dragon Age 4, următorul capitol din saga Mass Effect ar putea fi lansat cel mai devreme în 2025, adică timp destul pentru ca UE 5 să treacă cu brio de stadiul early-access și să devină noul standard al industriei.

Dacă este să dăm crezare afirmațiilor, Mass Effect 5 ar putea fi printre primele titluri dezvoltate exclusiv în Unreal Engine 5, alături de Black Myth: Wukong. Din cele văzute până acum, ne putem gândi cu ușurință la un rezultat impresionant din partea producătorilor, însă doar timpul ne va spune care vor fi planurile adevărate din spatele proiectului.

Carol Zafiriadi

"Am crescut inconjurat de pop culture, muzica si jocuri video..." Da, cunoastem explicatia pe care o poate oferi cineva care scrie despre gaming si tehnologie. Evident, nici eu nu sunt o exceptie. Cunoscutii ar putea spune ca in scrierile mele se pot regasi convingerile si esteticile care il fac pe Carol sa fie...Uhh...Carol. Scriu cu drag, alaturi de colegii mei, si disec filosofic si estetic jocurile video si smecheriile aduse de tehnologie.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button