Valve nu renunta la Mod-uri platite
Cand Valve si Bethesda au introdus din senin optiunea de a vinde modificari pentru Skyrim, publicul nu a reactionat bine. De fapt, e putin spus ca publicul nu a reactionat bine. A reactionat de parca Valve si Bethesda au declarat razboi rasei umane. Totusi, Valve nu renunta la idee.
Insa data viitoare, va fi mai bine. Erik Johnson, care se ocupa de business development la companie, promite ca au invatat clar ce greseli nu ar mai trebui sa repete. In primul rand, Valve nu va mai face eroarea monumentala de a introduce modificari platite intr-o comunitate care dainuia in pace si liniste de ani de zile.
In al doilea rand, implementarea nu ar mai trebui sa semene de parca din senin ar face publicul sa plateasca pentru ceva care pana mai devreme era complet gratuit.
Cum vor face asta? Prin lansarea unui serviciu de mod-uri contra cost cu un joc nou, care sa se muleze din start cu aceasta idee. Asta inseamna ca nu va fi Fallout 4. Nu va veni ca o surpriza. Nu va fi in Counter-Strike Global Offensive sau orice alt joc Valve existent. Ar putea fi in Half-Life 3, dar pana atunci mai avem mult timp de asteptat. Sau, ar putea fi din nou un titlu al unui alt dezvoltator, cum se intamplasera cu Bethesda si Skyrim.
Ideea de baza este ca unii oameni lucreaza din greu la realizarea de modificari pentru jocuri, iar Valve vrea sa gaseasca un mod prin care acestea sa fie rasplatiti monetar. Si daca pe parcurs percep si ei o mica taxa, ar fi doar o consecinta fericita.