ȘtiriTech&IT

Unele exemplare iPhone 15 Pro și Pro Max, livrate cu defecte de fabricație. Apple nu are un răspuns oficial

Ce poate fi mai rău decât să-ți cumperi un telefon nou și să fii imediat dezamăgit, realizând că tocmai tu ești ghinionistul care s-a ales cu un produs defect. Iar dacă vorbim despre multiple exemplare iPhone 15 Pro sau iPhone 15 Pro Max, obținute în cutie sigilată de la furnizorii Apple autorizați, deja avem rețeta unui scandal de proporții epice.

Dacă înainte de lansarea oficială aflam că Apple are probleme cu fabricarea seriilor 15 Pro și Pro Max, multiple surse de zvonuri indicând disponibilitate limitată la momentul lansării, unii cumpărători s-au ales cu telefoane defecte din fabrică. Indicând probleme serioase pe partea de control al calității, unele exemplare iPhone 15 Pro au venit cu carcasa din titan vopsită neuniform sau complet lipsită de culoarea trecută pe etichetă. Alți ghinioniști au descoperit că ecranul a fost montat strâmb, marginile sale nefiind bine aliniate cu rama carcasei.

Din nefericire, problemele nu se opresc la partea de finisaje și asamblare. Ajuns de doar câteva săptămâni în mâinile utilizatorilor, iPhone 15 Pro Max pare să aibă o problemă specifică ecranelor OLED, dar care în mod normal se manifestă după multe luni sau chiar ani de utilizare intensivă. Vorbim despre temutul efect de burn-in, manifestat prin retenția permanentă a unei imagini sau simboluri grafice afișate prea mult timp în același loc pe ecran.

iPhone 15

Vestea bună pentru fanii Apple este că ecranele OLED de ultimă generație includ multiple protecții care să prevină sau chiar să vindece efectul de burn-in. De altfel nu este prima dată când întâlnim astfel de probleme la telefoane nou lansate, atât Apple dar și Samsung recurgând la actualizări firmware pentru corectarea unor probleme de funcționare a ecranului.

iPhone 15

Din păcate, soluția de moment pentru oricare dintre problemele descrise mai sus este solicitarea garanției acordate de Apple. Totuși, pentru simptomele de burn-in poate că ar fi mai bine să aștepți un răspuns oficial din partea companiei, șansele fiind destul de mari ca problema să fie corectată cu următorul update de firmware.

Aurelian Mihai

Îmi place să fiu la curent cu ultimele inovații și gadgeturi high-tech. Când nu scriu articole pentru Zona IT, îmi ocup timpul cu seriale SF, documentare sau periind internetul după tot felul de știri sau informații care-mi captează atenția. În week-end mă găsești cu bicicleta în parc sau colindând prin țară cu familia.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button