Apple a introdus în mare taină o nouă politică în ceea ce privește reparațiile din Apple Store. Schimbarea urma să permită reparația iPhone-urilor cu baterii sau afișaje schimbate la terți, atâta timp cât problema nu avea legătură cu nici una dintre ele. MacRumors a confirmat că această schimbare a politicii a fost făcută la nivel mondial.
În cazul în care repararea este numai pentru baterie, service-urile autorizate ar fi permis înlocuirea bateriei cu o baterie originală Apple pentru costul obișnuit. În cazul lipsei elementelor de prindere a bateriei sau a adezivului excesiv, tehnicianul avea dreptul să înlocuiască întregul dispozitiv iPhone numai pentru costul înlocuirii bateriei, funcție de caz. Acest lucru este în conformitate cu MacRumors care au anunțat schimbarea de politică și specificul său.
Aceasta a fost o veste bună pentru consumatorii cărora li s-a refuzat service-ul autorizat al companiei, însă Confederația Democratică a Forței de Muncă din Franța a fost supărată că nu a fost anunțată despre schimbare înainte de intrarea în vigoare, în special pentru că acest lucru ridică probleme de siguranță pentru personalul Apple.
Argumentul de îngrijorare este că bateriile înlocuite de la terți prezintă un risc mai mare de a exploda dacă sunt expuse la stres sau perforare. Acest lucru scapă de sub controlul Apple, deoarece o reparație la terți ar putea fi făcută de oricine care ar fi folosit prea mult adeziv sau baterii de slabă calitate. Conform iGeneration, Apple a suspendat politica pentru moment – deși nu este clar dacă a fost suspendată doar în Franța sau în întreaga lume.