Google Search primește noi funcții care te ajută să descoperi mai ușor produsele intrate la reducere în ofertele magazinelor online. În plus, vei putea folosi browser-ul Chrome pentru a găsi coduri promoționale și obține informații despre istoricul prețurilor, foarte utile pentru deosebirea falselor reduceri de cele reale.
Afișată la partea de sus a listei cu rezultate Google Search, interfața Search / Shopping este concepută pentru a-i ajuta pe utilizatori să descopere dintr-o singură locație produsele aflate la reducere în magazinele online de pe internet. Totul, fără să ai nevoie să instalezi aplicațiile magazinelor respective, sau să vizitezi site-urile acestora. Similar, integrarea unui comparator de prețuri și căutare a codurilor promoționale în Chrome vine ca o alternativă la extensiile specializate pentru web browser. Evident că Google are direct de câștigat din aceste măsuri care întăresc dependența magazinelor online de propriile servicii de publicitate, totodată scoțând din circuit micii jucători din piața de publicitate.
Interfața va afișa produse la ofertă din categorii precum electronice, jucării, îmbrăcăminte și produse de înfrumusețare. Totodată, compania dă asigurări că toți comercianții vor beneficia de tratament egal, algoritmii platformei selectând pentru afișare produsele reduse ale mai multor tipuri de comercianți, de la magazine mari, producători, mărci de designer și chiar magazine locale. Preferințele în materie de cumpărături și lista cu produsele favorite sunt asociate contului Google, asigurând că aceleași oferte personalizate îți sunt afișate pe oricare dispozitiv conectat.
Actualizat la cea mai recentă versiune, browserul Chrome poate căuta în mod activ coduri de reducere pentru produsele de care ești interesat. Vei putea vedea codurile promoționale disponibile atunci când vizitezi pagina de produs a magazinului respectiv. În efect, obținând alt preț (mai mic) decât dacă ți-ai face cumpărăturile cu un web browser non-Google.
În plus, Chrome va afișa produsele recent vizitate pe site-uri de cumpărături într-un cartonaș ”Resume Browsing”, adăugat chiar în ecranul New Tab. Iar dacă unul dintre produsele respective este la reducere vei fi anunțat cu un mesaj de notificare.
Denumită “Shopping Insights”, această secțiune arată informații relevante despre produsul de care ești interesat, cum ar fi prețul minim maxim la care poate fi găsit în ofertele magazinelor dar și un grafic arătând evoluția prețului din ultimele luni. Există și opțiunea de a fi notificat atunci când produsul respectiv intră la reducere. De asemenea, poți salva pagina de produs a magazinului respectiv într-un dosar “Listă de cumpărături”, nou adăugat în browserul Chrome.