Gaming

Fable Legends a fost testat sub DirectX 12

Ashes of the Singularity a demonstrat exact cât de mare poate fi sporul de performanță pe care îl aduce DirectX 12 pentru un RTS cu sute de unități pe ecran, fiecare generând propriile efecte de iluminare.

Testul de DirectX 12 a fost criticat că nu reprezenta un caz des întâlnit, deoarece majoritatea jocurilor nu vor fi RTS-uri care încearcă să împingă tehnologia mai departe. Așa că acum avem Fable Legends.

Microsoft a lansat un benchmark pentru joc, ce în nici un caz nu reprezintă un caz real, fiind o parcurgere automatizată a unei scene, dar oferă un indiciu despre performanța posibilă pe care o poate avea hardware-ul actual în Fable Legends.

Exact cât de potrivit ar fi acest test pentru DirectX 12, este cam neclar, deoarece scalarea pentru procesoare este aproape inexistentă. Avantajul clar pe care îl aduce DX 12, alături de Mantle și Vulkan, este că nucleele multiple chiar sunt utilizate. În cazul lui Fable Legends, nu există o astfel de scalare. Indiferent că este vorba de un i3, sau un i7, rezultatele sunt aproape identice pe orice în afară de cele mai mici rezoluții. Dar chiar și atunci, diferența este în linie cu ce ne-am aștepta de la un joc de DirectX 11, sau de la o implementare a lui Mantle într-un joc de DirectX 11, cum s-a întâmplat în ultimul joc al seriei Sniper Elite.

Ca urmare, tocmai elementul ce trebuia să ofere lui DirectX 12 un avantaj clar față de DirectX 11 nu este prezent în Fable Legends.

Din teste efectuate, ce au fost publicate pe internet, reiese un peisaj ușor diferit față de Ashes of the Singularity. Acel test tindea foarte mult către paritate între plăcile video Radeon și GeForce, diferențele fiind în unele cazuri de fracțiuni de cadre. Fable Legends indică o diferențiere puțin mai mare între plăcile video, un 980ti având un avantaj de 2-6 cadre pe secundă față de un FuryX, sau un 980 având un dezavantaj de 3 cadre față de un R9 390X. Excepția este pe un I5, unde în mod bizar, pe rezoluția minimă un FuryX merge mai bine ca orice altceva. 

Nu sunt diferențe mari, în nici un caz diferențele văzute la trecerea plăcilor video Radeon de la DirectX 11 la DirectX 12. Fable Legends, regretabil, nu are un test de DirectX 11, prin care să fie verificată exact sporul pe care îl aduce noul API. Pentru a vedea ce oferă tranziția de la un API la altul în acest joc, va trebui să așteptăm varianta finală, aceasta având suport pentru ambele variante de DirectX.

[Anandtech, PCPer]

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button