GamingPC&Consoles

Keanu Reeves despre rolul său în Cyberpunk 2077: „Îl ador pe Johnny Silverhand”

Zilele trecute, celebrul actor Keanu Reeves a susținut o sesiune AMA (ask me anything) pe reddit și a stat la povești cu fanii. Când a fost întrebat despre părerea pe care o are despre rolul său din Cyberpunk 2077, actorul american a avut numai cuvinte de laudă:

Super, mulțumesc! Îl ador pe Johnny Silverhand și cred că toți oamenii de la CD Projekt sunt foarte tari! Jocurile video sunt amuzante! Și este mișto modul în care tehnologia și narațiunea evoluează în acest spațiu.

Keanu Reeves a jucat un rol principal în Cyberpunk 2077, unde l-a jucat pe Johnny Silverhand și l-a făcut unul dintre cele mai emblematice personaje din lumea jocurilor video. Odată cu acest rol, actorul a căpătat și un statut de „zeitate” printre gameri și pasionații de povești pline de acțiune. Și dacă v-a plăcut de el în John Wick, o să vă bucurați s-aflați că cineva s-a gândit la o adaptare sub formă de joc. Dacă zvonurile se-adeveresc, am putea să-l revedem pe Reeves în pixelii altui personaj interesant.

Nu este pentru prima dată când actorul american își arată aprecierea față de jocurile video și creația celor de la CD Projekt. Prin 2021, compania susținea că lui Keanu Reeves i-a plăcut la nebunie să joace în Cyberpunk 2077, declarație confirmată de actor ceva mai târziu într-un interviu acordat celor de la The Verge. Cât despre Johnny Silverhand – vom vedea mai multe odată cu lansarea DLC-ului Phantom Liberty, atunci când își unește forțele cu un personaj interpretat de Idris Elba, un alt actor de calibru mare.