Tech&IT

Ce aduce DirectX 12 pentru Hitman

Io Interactive si Square Enix au dezvaluit ca Hitman va avea suport pentru DirectX 12 si au anuntat exact ce fel de imbunatatiri va aduce noul API pentru cei cu sistemul de operare potrivit si hardware-ul aferent.

Sub DirectX 12, Hitman se va folosi de Asynchronous Compute, acea tehnologie prezenta ca standard in placile video AMD si care nu era tocmai in totalitate acolo pe cele Nvidia (dupa cum dovedisera testele facute pe Ashes of the Singularity anul trecut).

Async Compute va permite impartirea mai buna a sarcinii de randare in placa video, ducand la performanta mai buna, iar in acelasi timp va permite aplicarea de mai multe efecte fara ca jocul sa mearga cu mult mai lent fata de cum ar fi functionat ca standard.

Pentru ca Hitman va fi inclus cu placile video AMD, va puteti astepta si la cateva alte avantaje pentru Radeon, precum suport pentru Eyefinity.

Hitman va fi lansat in ziua de 11 martie, iar un beta test va fi disponibil de luna aceasta, pentru cei care au facut precomanda jocului. Aparent, precomanda este disponibila doar pentru varianta digitala, asa ca daca ati facut precomanda, sper ca nu era la cea fizica.

[DSO Gaming]

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button