Facebook și Instagram te ajută să creezi și să vinzi NFT-uri

Meta ar putea fi următoarea superputere care să adere la această mișcare a NFT-urilor. Informațiile recente spun că Meta lucrează la metode prrin care utilizatorii vor putea crea, prezenta și vinde NFT-uri pe Facebook și Instagram, iar tehnologia Novi Wallet dezvoltată de către companie va fi responsabilă pentru o bună parte din funcționalitatea sistemului.
Divizia Instagram a început să testeze o metodă prin care vei putea face „window shopping” la galerii de NFT-uri, în vreme ce Meta se află în discuții și experimente care să permită vânzarea și achiziția acestor bunuri. Dezvoltatorii sunt oarecum secretoși vis-a-vis de pașii pe care îi urmează, dar asta nu l-a împiedicat pe Adam Mosseri, șeful Instagram, să ne spună în decembrie anul trecut că diviziile, implicit platformele, explorează intens acest concept al NFT-urilor.
Facebook + Instagram = „The future is now, old man!”
Bunăoară, un salt în această lume este un fel de progresie naturală. După ce am văzut licitații pentru niște amărâte de NFT-uri Castlevania și cum lumea plătește bine ca să-și ia pământ pixelat lângă vila din metaverse a lui Snoop Dogg, nu prea m-ar mira să mă trezesc peste noapte cu o secțiune specială pe Facebook și Instagram care să mă tenteze cu tot felul de prostioare lipsite de utilitate.
În plus, mișcarea în cauză ar putea scutura nițel supremația altor platforme precum OpenSea, care riscă să strângă pumnul peste piața NFT-urilor. Mă rog, asta dacă trendul în cauză se va dovedi mai longeviv decât ne așteptam.