NEWSTECH

Facebook renunță la LOL, aplicația amuzantă pentru tineri

Vă spuneam în urmă cu ceva timp despre LOL, inițiativa celor de la Facebook de a recâștiga publicul tânăr care a început să migreze către alte platforme de socializare. Proiectul se pare că a avut viață scurtă și nu va mai fi lansat în stare completă, după ce compania a restructurat echipa de 100 de angajați care lucra la el. În esență, Facebook LOL urma să conțină un flux nesfârșit de videoclipuri, imagini și GIF-uri amuzante.

Într-un articol publicat de Recode, se arată că Facebook au de gând să se concentreze pe Messenger Kids pentru viitorul apropiat. Pentru cei care nu știu, Messenger Kids este platforma de mesagerie Facebook pentru copii sub 13 ani. „Echipa de tineret a fost restructurată pentru a întâmpina prioritatile afacerilor de top, incluzand creșterea investiției noastre în Messenger Kids”, a declarat un purtator de cuvânt al Facebook.

Compania a lansat inițial Messenger Kids în 2017, cu accent pe siguranță. Aplicația cere ca toate persoanele de contact să fie aprobate de părinți. Un alt lucru foarte important pentru copii este că nu e necesar ca utilizatorii să aibă un număr de telefon. În timp ce programul este popular printre anumite segmente de piață, nu a fost încă adoptat pe scară largă.

Relația celor de la Facebook cu tinerii nu pare să fie dintre cele mai bune, în special după ce zilele trecute s-a aflat că mai mulți adolescenți au fost plătiți de companie cu 20 de dolari pe lună pentru a le fi urmărite obieciurile online. Mai mult, compania a fost acuzată recent că a încercat voalat să convingă copiii să cheltuiască bani pe bunuri digitale.

Sursa

Tags
Show More

Mihai Ginghină

Redactor Știri

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button
Close