Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Epic Games anunță propriul magazin de jocuri

/
/
/

Din senin, anunțul celor de la Valve prin care oferi mai mulți bani jocurilor populare vândute prin Steam a căpătat un cu totul nou context, deoarece competiția s-a încins.

Epic Games anunță propriul serviciu de distribuție digitală. Unul care va fi folosit pentru a vinde jocuri selectate manual de către studiou, pentru PC, MacOS, iar apoi pentru Android. Scopul acestui magazin este cel de a înlocui canalele curente de distribuție digitală, precum Steam sau Google Play Store, iar metoda principală prin care Epic dorește să facă asta este prin perceperea unei taxe foarte mici de la producătorii de jocuri.

Spre deosebire de cam fiecare altă platformă de distribuție digitală, Epic Game Store nu va percepe 30% din venitul generat de jocuri și nici nu va avea un sistem progresiv de taxare. Va fi luat doar 12% din venit, restul fiind păstrat de către producătorul jocului. În cazul jocurilor construite pe Unreal 4, va renunța la cota sa parte din licențierea motorului grafic pentru titlurile vândute prin Epic Games Store.

epic games store

Magazinul nu va fi restricționat la folosirea vreunui motor grafic anume și nici nu vine cu DRM nativ, iar pagina fiecărui joc va putea fi personalizată în detaliu de producător. Sunt promise până și metode directe de comunicare cu cei care au cumpărat jocul, prin newsfeed-uri, e-mail-uri și toate cele. Aceste lucruri îl fac până acum foarte atractiv pentru producători, însă nu oferă cine știe ce beneficii mari pentru potențialii clienți care folosesc deja Steam. În special dacă îl judecăm după cât de grozavă este securitatea celor de la Epic, popularitatea lui Fortnite cu siguranță dând bătăi de cap tuturor celor care se trezesc la fiecare două luni cu contul blocat pentru că cineva tot încerca să îl acceseze.

Epic speră să atragă utilizatori atât prin popularitatea lui Fortnite, cât și prin adăugare unui program de afiliere. Creatorii de conținut de pe Youtube, Twitch și diverse alte platforme vor putea să trimită clienți către jocurile de pe magazin, primind un procent din achiziția lor. Pentru doi ani Epic va acoperi primele 5 procente din costul asociat acestui sistem de afiliere.

Epic Game Store va intra în funcțiune în viitorul apropiat, mai multe detalii urmând să fie anunțate mâine seară. Reacția din partea dezvoltatorilor indie a fost până acum foarte pozitivă.

[Epic Games]

 

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar