Crysis Remastered a fost anunțat
PC-ul tău a început să transpire

Dacă PC-ul vostru a început cumva să urle de durere în ultimele zile, ar putea fi pentru că a simțit ceva la orizont. După numeroase indicii, câteva leak-uri, poate și nevoia de a face ceva pentru a ține departe inevitabilul faliment, Crytek a dezvăluit Crysis Remastered.
O variantă reconstruită a clasicului barem de testare pentru potența grafică a unui PC, ce va fi lansată în această vară. Jocul va fi disponibil pentru PC, Playstation 4, Xbox One și chiar pentru Nintendo Switch. Probabil vă veți întreba de ce n-au așteptat generația următoare de console, ce le-ar permite să amplifice detaliul grafic și mai mult. Eh, nu știu să vă spun.
Crysis Remastered va aduce îmbunătățiri numeroase la grafica jocului. Vom avea parte de:
- texturi de calitate noi
- iluminare pe bază de voxeli
- ocluziuni ambientale direcționale
- de reflexii bazate pe cadrul curent
- ceață volumetrică
- coloane de lumină (ce puteam să jur că erai și în primul Crysis)
- noi metode de redare a efectelor de motion blur
- depth of field nou
- parallax occlusion mapping îmbunătățit
- particule sporite
Printre noile trăsături grafice a fost pomenit și Ray Tracing. Dar nu orice fel de Ray Tracing, ci Software Based Ray Tracing. Ce înseamnă asta? Din moment ce jocul folsește alte metode pentru a reda propagarea luminii, probabil înseamnă un efect de Ray Tracing generat fără suport pentru accelerare hardware ce nu va fi folosit prea des.
Încă nu au fost lansate imagini efective din joc. Va trebui să mai așteptăm câteva săptămâni până ce vom vedea Crysis Remastered în acțiune. În ceea ce privește cerințele de sistem, probabil jocul nu va fi tocmai de speriat. Bine, nu va fi de speriat dacă va fi optimizat, dacă va putea folosi cum trebuie toate nucleele unui procesor. Dar ceva îmi spune că nu va fi la fel de aprig devorator de resurse precum Star Citizen.