Codemasters își va păstra identitatea fără intervenții din partea EA

Ar fi o minciună să spunem că EA s-a comportat frumos cu studiourile pe care le-a cumpărat de-a lungul vremii, însă după succesul celor de la Respawn, pare că lucrurile se schimbă. Astfel, CEO-ul companiei a anunțat că și Codemasters își va păstra identitatea de brand. Iar asta nu poate decât să mă bucure, mai ales că vedem ce pot face studiourile din cadrul EA când sunt lăsate să se descurce.
Similar cu Respawn, nu ne dorim să luăm controlul peste cei de la Codemasters pentru a-i transforma într-un studio Electronic Arts. Viziunea noastră se învârte în jurul oportunităților pe care vrem să le oferim. Industria asta este despre talent creativ. Vrem să le oferim acces la toate lucrurile pe care le primim datorită poziției pe care o avem în acest domeniu.
Andrew Wilson, CEO EA
Codemasters aproape a fost cumpărat de Take-Two
Achiziția celor de la Codemasters a fost finalizată anul trecut, după ce inițial vorbeam despre un alt cumpărător, Take-Two. Studioul britanic este recunoscut pentru seriile DiRT, F1, Project Cars și GRID, astfel are deja un pedigree foarte impresionant. Fiind sub umbrela EA înseamnă și că bugetele vor crește, iar dacă nu vor apărea interferențe din partea companiei mamă în timpul dezvoltării, sunt sigur că vom primi jocuri din ce în ce mai bune.
Pare că EA a învățat din experiență negativă pe care a avut-o în urma desființării Visceral Games. După ce am văzut modul în care compania a procedat cu Respawn și succesul titlurilor dezvoltate de studio, sper că situația se va repeta și în cazul celor de la Codemasters.