GamingRSS PaginaDeMedia

Capcom prezintă cerințele de sistem pentru Resident Evil Village

Trecând peste atracția nesănătoasă pe care Internetul o are față de Lady Dimitrescu, Resident Evil Village este chiar după colț, gata să-ți dea în cap cu elementele care au făcut din seria RE o franciză faimoasă. Să fiu sincer, din toată familia de joace horror ale japonezilor de la Capcom, cele mai traumatizante pentru mine sunt RE5, RE7 și viitorul Village, care arată foarte promițător. Ah da, și RE4, pe care l-am jucat la o vârstă prea fragedă și care mi-a nenorocit ceasul biologic din cauza fricii de a mai merge la culcare. Dar divaghez…

Am văzut cum se prezintă Resident Evil Village, avem și un demo pentru posesorii de PlayStation, iar acum ne sunt oferite și cerințele de sistem minime și recomandate pentru a putea încălța galoșii lui Ethan Winters, care o ia pe ulița dinspre Castelul Dimitrescu pentru a-și salva fiica răpită. Sunt multe știri care oferă această listă a cerințelor de sistem, dar am observat că mai toată lumea se ceartă pe acuratețea informațiilor. La o adică, „de ce, dom’le, e GTX 1650? Ești chior? Trebuie GTX 1070”, și altele asemenea. Iar eu zic…Nu mai bine aruncăm ambii ochi pe postarea oficială Capcom tradusă pe Twitter?

Cerințele de sistem pentru Resident Evil Village, conform Capcom

Ca să lămurim definitiv lucrurile, cerințele minime de sistem indică 8GB de RAM și GTX 1050 Ti sau AMD Radeon RX 560, ambele cu cel puțin 4GB VRAM. Ca procesor, ar fi indicat să deținem un Intel Core i5-7500 sau un AMD Ryzen 3 1200. Pentru bogați, Resident Evil Village are nevoie de Intel Core i7 8700 sau AMD Ryzen 5 3600, cu 16GB de RAM. Pentru video, avem nevoie de un GeForce GTX 1070 sau de AMD Radeon RX 5700. Și da, pentru raytracing minimul necesar este un RTX 2070. În funcție de rezoluție și de framerate, modelele variază, ajungând până la RTX 3070 și Radeon RX 6900 XT.

Capcom oferă și câteva mențiuni legate de preset-urile pe care le putem activa atunci când ne jucăm Resident Evil Village. Avem „Performance Focus” și „Focus on Screen Quality”, ambele încercând să ofere gameplay 1080p la 60FPS cu un ocazional frame drop dacă load-ul este prea mare. La polul opus, funcția raytracing scoate 4K/60FPS pentru un setup high-end și 4K/45FPS pentru plăcile video ceva mai slăbuțe.

Resident-Evil-Village

Pe lângă cerințele de sistem oferite, Capcom a menționat și perioadele de beta testing pentru Re:Verse, componenta multiplayer pentru Resident Evil Village. Pentru PlayStation 4, PlayStation 4 Pro, Xbox One, Xbox One X și PC (via Steam) beta-ul va putea fi accesat începând cu 7 aprilie 2021, iar posesorii de PS5 și Xbox Series X/S vor putea juca versiunile de Xbox One/PS4. Beta-ul se va închide pe 10 aprilie (sau 8 aprilie, în funcție de regiune), iar preload-ul va putea fi efectuat de pe 5 aprilie.

Carol Zafiriadi

"Am crescut inconjurat de pop culture, muzica si jocuri video..." Da, cunoastem explicatia pe care o poate oferi cineva care scrie despre gaming si tehnologie. Evident, nici eu nu sunt o exceptie. Cunoscutii ar putea spune ca in scrierile mele se pot regasi convingerile si esteticile care il fac pe Carol sa fie...Uhh...Carol. Scriu cu drag, alaturi de colegii mei, si disec filosofic si estetic jocurile video si smecheriile aduse de tehnologie.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button