Gaming

Blizzard lucrează la un shooter multiplayer

Și nu, nu este Overwatch 3, în condițiile în care Blizzard încă este în chinurile facerii cu Overwatch 2. Studioul este în căutare de noi talente pentru ceea ce va fi un first-person shooter multiplayer. Ceea ce l-ar face special ar fi direcția artistică, adică stilul vizual, pe lângă mecanicile misterioase.

Blizzard are nevoie, pentru moment, de 16 minți sclipitoare pentru acest proiect încă neanunțat. Culmea, este o echipă măruntă, care se va lua la trântă cu un joc ambițios. Poziția de system desginer necesită un personaj cu experiență în planificarea și consolidarea gameplay-ului, cel mai important element, după cum se laudă compania.

Viitorul 3D environmental artist de va ocupa de stilul vizual al jocului. Descrierea postului menționează viziunea ambițioasă a proiectului în ceea ce privește estetica. Astfel, noul angajat trebuie să împletească stilul grafic al noii generații axate pe performanță cu așa-numitul traditional aesthetic, astfel încât să rezulte un produs neobișnuit și nonconformist.

La polul opus, rolul de associate combat designer implică experiență cu tipurile de shooter single-player și multiplayer, în vreme ce viitorul level designer va trebui să-și exercite talentul pentru dezvoltarea mai multor hărți, iar de aici ne dăm seama de micile indicii pe care Blizzard ni le oferă.

Blizzard + shooter = Un ropot de admirație autoadresat?

Pe de altă parte, știm cu toții că celor de la Blizzard le plac expresiile și cuvintele pompoase, în sensul că fiecare descriere a unui produs sau a unui loc de muncă în cadrul companiei este injectată cu fel de fel de ajective și hiperbole care să ateste faptul că Blizz sunt cei mai mari și cei mai tari din industria de gaming (vezi clasica descriere de la fiecare platformă social media a companiei).

Cred că este de la sine înțeles că lozinca aceasta nu se aplică întotdeauna. Sigur, Blizzard are în spate ani buni de World of Warcraft (eu unul abia aștept Burning Crusade Classic) , la fel cum dă Cezarului ce-i al Cezarului cu dezvoltarea lui Diablo 2 Resurrected, dar pentru mine, ideea asta a unei utopii a lumilor in-game a cam început să pălească odată cu pierderea lui Mike Morhaime și a lui Chris Metzen. În cele din urmă, portofoliul companiei cuprinde destule titluri, pentru ca fiecare curios/fan/veteran să poată fi mulțumit, iar noul shooter ar putea să mai alunge din dubii.

 

Carol Zafiriadi

"Am crescut inconjurat de pop culture, muzica si jocuri video..." Da, cunoastem explicatia pe care o poate oferi cineva care scrie despre gaming si tehnologie. Evident, nici eu nu sunt o exceptie. Cunoscutii ar putea spune ca in scrierile mele se pot regasi convingerile si esteticile care il fac pe Carol sa fie...Uhh...Carol. Scriu cu drag, alaturi de colegii mei, si disec filosofic si estetic jocurile video si smecheriile aduse de tehnologie.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button