Battlefield 4 rezolva problemele de ‘netcode’ (Cica?!)

Luna trecuta, DICE, studioul producator al seriei Battlefield, a lansat Community Test Environment. Inca in stadiu beta, acest serviciu permite jucatorilor BF Premium sa ofere feedback catre dezvoltatori. De la buguri presante, tweak-uri la motorul jocului, probleme de balans si mai ales… problemele de conexiune care nici pana in momentul de fata nu au fost rezolvate. Prin acest serviciu Battlefield 4 rezolva problemele de ‘netcode’ in principiu, dar si o serie de alte buguri care ne-au mancat zilele in timpul meciurilor online.
Ei bine, curand soseste timpul ca DICE sa isi faca treaba si implementeze update-urile, printre care se numara si o schimbare la modul Rush, o echilibrare a Dragon’s Teeth’s, Ballistics Shield, schimbari ale HUD-ului, update atat al armelor dar si al vehiculelor de lupta si nu in ultimul rand, speram pentru ultima data, o imbunatatire a ‘netcode-ului’.
Din ce am putut afla din postul de pe site-ul oficial, Commander-ul nu mai este disponibil in modul Rush, scan-urile radarului au fost reduse si o serie de schimbari au fost aduse hartilor pentru a face jocul „mai cinstit”. Mai simplu, au inlaturat cateva choke-hole-uri si camp-site-uri. In principiu, Rush mode-ul a fost „operat” in asa fel ca atacatorii sa poata sa ajunge anumite MCOM fara sa mai fie carne de tun pentru camperii bine pozitionati.
„Imbunatatirea ‘netcode-ului’ in Battlefield 4 a fost prioritatea noastra” a spus David Sirland, unul dintre producatorii jocului. La care adaugam si noi faptul ca le-a luat ceva timp sa citeasca posturile de pe forumuri, tonele de „dragalasenii” de pe facebook sau twitter si sutele de clipuri de pe Youtube care se plangeau de acest lucru. Totusi, nu stim inca cand toate aceste update-uri vor fi disponibile tuturor jucatorilor, dar speram ca anul acesta, pana apare Hardline.