GamingPC&ConsolesTech&IT

Zvon: Microsoft lucrează la un abonament Xbox All Access

Clienții de telefonie mobilă din Statele Unite sunt deja obișnuiți să primească hardware gratuit sau cu preț redus atunci când se înscriu pentru un contract de servicii mobile pe doi ani. Acum, un articol sugerează că Microsoft ar putea să ia în considerare o ofertă similară pentru ecosistemul Xbox One.

Windows Central anunță că sursele sale din interiorul Microsoft indică faptul că firma intenționează în prezent să implementeze un abonament „Xbox All Access”, care ar oferi utilizatorilor hardware gratuit dacă se abonează pentru doi ani la Xbox Live și la Xbox Game Pass, un abonament similar cu cel al lui Netflix. All Access ar costa aproximativ 22 dolari pe lună pentru un abonament cu hardware Xbox One S sau 35 dolari pe lună pentru hardware-ul mai puternic Xbox One X, conform știrii. Utilizatorii ar putea să își anuleze abonamentele după doi ani și să păstreze hardware-ul.

Așa cum este descris, un abonament All Access pentru toți utilizatorii ar fi o afacere destul de bună pentru consumatori. Plătirea a 528 de dolari pe parcursul a doi ani pentru planul All Access de nivel inferior ar costa mai puțin decât să cumpere un Xbox One S de 230 dolari, apoi să cheltuiască 360 dolari pe abonamente (pentru un total de 590 dolari). Pentru abonamentul de top, plata a 840 de dolari pe parcursul a doi ani e puțin mai avantajos decât plata a 500 dolari pentru hardware-ul Xbox One X și încă 360 pentru abonamente (860 dolari în total).

Foarte multe depind de prețul final și detaliile pachetului hardware pentru abonamente. Oricum, subvenționarea hardware-ului ieftin sau gratuit de console Xbox în schimbul unui abonament pe termen lung ar putea avea mult sens pentru Microsoft, care s-a tot chinuit în lupta cu PS4.

Microsoft a spus de mult că este mai concentrat pe găsirea de clienți implicați decât pe umflarea numerelor sale relative de vânzări hardware comparativ cu concurența. După cum a declarat șeful diviziei Xbox, Phil Spencer, în 2015:

Ponderea [pe piață] este importantă, dar mai importantă decât cota este „câștigăm noi clienți, cumpără aceștia jocuri, sunt implicați în serviciu”.

Blocarea utilizatorilor noi în abonamente pe termen lung ar putea contribui la acest angajament și ar putea contribui la promovarea abonamentului Games Pass, despre care Microsoft declară că crește utilizarea consolei în rândul abonaților cu 20%. În ianuarie, Microsoft s-a angajat să pună la dispoziția abonaților Games Pass, la data lansării, toate jocurile exclusive Xbox One, o mișcare care a ajutat Sea of ​​Thieves să ajungă la cifră impresionantă de două milioane de jucători în prima săptămână după lansarea din martie.

Cu un avans redus sau zero, și cu acces instantaneu la sute de jocuri Xbox One și Xbox 360 prin intermediul Games Pass, All Access, așa cum a fost descris, ar putea ajuta Xbox One să iasă în evidență în competiția dintre console.

Ar fi interesant dacă ar ajunge această ofertă și pe meleagurile noastre.

Sursa

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button