Yahoo a devenit Oath

Chiar că ne aflăm la sfârșitul unei ere. În mod oficial Yahoo nu mai există. În locul său fiind acum Oath, o combinație dintre companiile ce pe vremuri erau America On-Line și Yahoo, cu tot cu diversele lor componente, toate în proprietatea corporației Verizon.
Procesul de achiziție a fost finalizat, toate părțile implicate s-au înțeles, iar tranzacția de 4.5 miliarde de dolari a avut loc. Noua entitate comercială îl va avea în rolul de CEO pe Tim Armstrong, ce până acum era la conducerea America On-Line.
Marissa Mayer, persoana responsabilă pentru dirijarea companiei Yahoo până în această situație, a părăsit compania, fiind recompensată pentru munca sa cu suma de 23 de milioane de dolari. Sub conducerea ei Yahoo a trecut prin al doilea cel mai mare incident de hacking din istorie, urmat de cel mai mare incident de hacking din istorie, despre care clienții săi nici măcar nu știau decât după ce era deja mult prea târziu.
Verizon se bucură acum de 1 miliard de clienți noi, deși câți dintre ei chiar mai folosesc serviciile Yahoo este cam incert, iar câți și le vor anula în curând este la fel de neclar. Compania totuși țintește un public nou. Se așteaptă ca națiunile în dezvoltare să devină o parte integrală din strategia sa de extindere, mizând pe un public potențial de 3 miliarde de oameni care vor apela la serviciile Oath, în defavoarea celor oferite de Google, Microsoft sau rețelele descentralizate de comunicare care devin din ce în ce mai populare și mai sigure.