TECHTech&ITTelefoane

Xiaomi Pocophone F1 a adunat 700.000 de utilizatori in trei luni

Xiaomi Pocophone F1 se bucura de un succes rasunator, cu 700.000 de utilizatori pana in prezent.

Xiaomi Pocophone F1 a debutat in luna august a acestui an si, multumita unui pret atractiv si unor specificatii hardware bune, s-a bucurat cu siguranta de multa atentie. In aceasta saptamana, compania a anuntat ca dispozitivul a fost achizitionat deja de aproximativ 700.000 de persoane. Vicepresedintele Xiaomi, Manu Kumar Jain, a marcat momentul intr-o postare pe Twitter, fara a uita sa le multumeasca fanilor.

Pentru un smartphone lansat in urma cu doar cateva luni, cifra de utilizatori indica o realizare notabila. Dispozitivul a fost deja comercializat pe mai multe piete, inclusiv cel mai recent in Marea Britanie. Este dificil de masurat succesul lui Pocophone F1 comparativ cu concurenta, dar pot veni in ajutor cifrele lansate de caurand de OnePlus. Aparut in prima jumatate a anului, OnePlus 6 a vandut 1 milion de unitati in prima luna, stabilind un record pentru companie. Avand in vedere renumele brandului OnePlus, rezultatul inregistrat de curand de Xiaomi pare sa fie imbucurator pe o piata atat de competitiva cum este cea a smartphone-urilor.

Cea mai recenta actualizare Pocophone F1 ofera, de asemenea, imbunatatiri ale camerei. Dupa cum este detaliat pe forumurile MIUI, aceasta actualizare ofera un mod de fotografiere pe lumina redusa. Nu exista prea multe indicii cu privire la modul in care opereaza noua functie, dar e de asteptat sa ia ceva note de la modurile de noapte intalnite la telefoanele Huawei si Google.

Exista, de asemenea, un nou mod de redare video cu viteza redusa, anuntat de companie ca filmare la 960fps. Cu toate acestea, avand in vedere limitarile senzorului din interiorul Pocophone F1, este posibil ca acesta sa fie un 960fps fals, care foloseste interpolare pentru a da senzatia de cadre in plus intr-un videoclip.

Sursa

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button