World of Warcraft va primi în curând level scaling
Dacă ați încercat recent să faceți level-up prin World of Warcraft, știți cât de imperfect este sistemul. Veți depăși rapid zonele, iar de altele nici nu vă veți atinge, datorită câștigurilor mai rapide de experiență. Dar în viitorul patch 7.3.5, Blizzard va lua o versiune de scalare a nivelului de la Legion și o va aplica tuturor expansion-urilor anterioare ale jocului.
În timpul conferinței World of Warcraft de la Blizzcon 2017, directorul de joc Ion Hazzikostas a intrat pe scenă pentru a expune planurile pentru următorul expansion, Battle for Azeroth. Această scalare la nivel global va veni întâi pe serverele de test în doar câteva săptămâni, urmând ca mai apoi să fie lansată oficial la scurt timp după.
Hazzikostas a declarat:
Scopul este alegerea jucătorulului, scopul este să poți avea experiența pe care ți-o dorești în timp ce înaintezi în nivel prin WoW.
Este important să reținem că acest sistem nu funcționează exact ca în Legion, unde fiecare zonă și monstru se măsoară la nivelul vostru. În schimb, fiecare zonă va avea un plafon minim și maxim de aproximativ 20 de nivele. Acest lucru va face ca zonele cu nivel scăzut să se simtă în continuare la un nivel inferior pe măsură, iar zonele de nivel înalt să poată intimida.
Vestea bună este că această nouă caracteristică va funcționa, de asemenea, cu extensiile anterioare ale lui World of Warcraft. Burning Crusade și Wrath of the Lich King, de exemplu, vor fi scalate acum între nivelele 60 și 80, în timp ce Cataclysm și Mists of Pandaria vor scala între 80 și 90. Dacă începeți de la zero, aveți acum mai multă libertate cum să abordați aceste expansion-uri.
Așa cum am spus mai sus, această nouă funcție va sosi pe PTR în câteva săptămâni, și va fi lansată oficial câteva săptămâni mai târziu. Vă vom ținem la curent!