World of Warcraft Classic va avea la bază versiunea 1.12
Blizzard a declarat anul trecut că realizarea unei versiuni de World of Warcraft Classic este un efort extraordinar de mare. Această temă fost readusă recent în discuție, cu o actualizare din partea producătorului în care ne spune pe baza cărei versiuni a jocului intenționează să construiască varianta clasică.
Blizzard a declarat:
Așa cum mulți dintre voi ați observat, perioada clasică a fost de doi ani și a fost plină de schimbări. Caracteristicile de bază precum Battlegrounds au fost introduse în patch-uri după lansarea inițială a lui WoW, iar designul de clasă s-a schimbat similar în timp. După o analiză atentă, am ales Patch 1.12: Drums of War ca punct de plecare, pentru că reprezintă cea mai completă versiune a experienței clasice.
Patch-ul 1.12 a fost ultimul patch major al lui WoW în varianta lui de bază, ceea ce înseamnă că World of Warcraft Classic va începe efectiv de la ultima etapă majoră înainte de lansarea lui The Burning Crusade. Toate aceste lucruri au sens, din moment ce 1.12 este experiența „de bază” a lui World of Warcraft la modul cel mai distilat și pur posibil.
Odată ce această decizie a fost luată, procesul de construire a jocului a început. O versiune „reconstruită” de 1.12 a permis dezvoltatorilor să creeze caractere și să participe la questing și leveling-ul de bază, dar, bineînțeles, au existat accidente, probleme legate de compatibilitatea hardware și niciun sprijin pentru măsurile de securitate actualizate și anti-cheating.
Pentru un al doilea prototip, Blizzard a abordat această problemă din direcția opusă, folosind datele jocului din 1.12 în varianta modernă a jocului. Și din acel punct au început să ia formă lucrurile:
După săptămâni de cercetare și dezvoltare, experimente și prototipuri, am fost încrezători că am putea oferi conținutul și gameplay-ul clasic WoW fără a sacrifica literalmente milioane de ore investite pe parcursul a 13 ani.
În timp ce efortul nostru inițial ne-a ajutat să determinăm experiența pe care am dorit să o oferim, acest al doilea prototip a definit cu adevărat modul în care vom ajunge acolo. Pornind de la o arhitectură modernă – cu toate schimbările de securitate și de stabilitate – înseamnă că eforturile echipei se pot concentra pe urmărirea unei experiențe clasice autentice. Orice diferențe de comportament între versiunea noastră și cea de referință 1.12 vor fi sistematic catalogate și corectate, în timp ce funcționează din start pe o fundație stabilă și sigură.
De la acel punct, postarea detaliază în termeni mai tehnici procesul, împărțind diferitele tipuri de date folosite în joc și modul în care au evoluat formatele pe parcursul anilor. Spell data, de exemplu, a fost complet schimbată, așa că în timp ce actualul format este mai eficient decât vechiul sistem și nu este îngrădit de limitările sale, el obligă, de asemenea, ca toate datele vechi să fie complet reformate – și nu doar vrăjile, ci de asemenea, obiecte, creaturi, caractere, AI și aproape fiecare sistem pe care WoW îl folosește.
Efortul va permite în cele din urmă „o experiență clasică autentică pe o platformă care este mult mai optimizată și mai stabilă” și cu îmbunătățiri care pur și simplu nu erau disponibile în primele zile ale lui WoW, inclusiv sisteme de actualizare anti-cheating, integrarea cu Battle.net , precum și „facilități similare care nu afectează experiența jocului de bază„.