GAMINGNEWSPC&Consoles

World of Tanks primește Ray Tracing fără RTX

Chiar și pe DirectX 11

Vă plac tancurile și Ray Tracing? Bun, pentru că asta primiți în World of Tanks.

Wargaming anunță un parteneriat cu Intel pentru implementarea în World of Tanks a unui sistem de redare a umbrelor folosind Ray Tracing. Această funcție nu va fi limitată doar la plăci video anume, fiind compatibil cu orice model suportă DirectX 11. Cum exact vor face asta? Nu au fost oferite deocamdată detalii, dar se vor folosi de oneAPI Rendering Toolkit, creat de Intel.

Funcția de Ray Tracing nu va fi găsită peste tot prin joc, ci doar în cazul tancurilor intacte ce se află direct în lumina soarelui. La urma urmei, pentru a face lucruri mai complexe, cum ar fi umbrele generate de copaci, ar fi nevoie de hardware ceva mai specializat. Iar World of Tanks nu este tocmai genul de joc gândit doar pentru sisteme high-end.

De asemenea, jocul ar urma să primească un nou mod de rendering axat pe paralelism, ceea ce înseamnă că ar trebui să fie în stare să se folosească mai bine de procesoare moderne.

Având în vedere că nu prea sunt foarte multe exemple de jocuri ce folosesc Ray Tracing fără RTX, această adiție este binevenită, chiar dacă va fi foarte, foarte, foarte limitată.  Nu a fost anunțată o dată efectivă de lansare pentru acest update.

[Tom’s Hardware]

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button
Close