WhatsApp va începe să afișeze reclame la status
Aplicația populară de mesagerie WhatsApp va începe să difuzeze anunțuri publicitare la status, și permite deja companiilor să vă contacteze prin intermediul serviciului, firma mamă (Facebook) încercând să facă aplicația să-și merite investiția.
Este posibil să fi văzut cereri de la Netflix și alte companii pentru a le permite să vă contacteze prin intermediul WhatsApp. Facebook intenționează să construiască mai departe pe această abordare, conform unei știri de pe WSJ.
Compania va introduce noi tipuri de anunțuri care să permită utilizatorilor să afle că pot scrie direct companiilor prin intermediul WhatsApp pentru orice nelămuriri legate de serviciile pentru clienți, în loc să le apeleze telefonic. WhatsApp va percepe companiilor între jumătate de penny și 9 cenți – în funcție de țară – pentru fiecare mesaj livrat unui potențial client, a declarat un purtător de cuvânt.
Aproximativ 100 de companii au testat această caracteristică, inclusiv Singapore Airlines, compania de e-commerce Wish și compania de car sharing Uber, a declarat WhatsApp.
Anunțurile la status vor începe să apară începând cu anul viitor.
Statusul permite utilizatorilor să posteze montaje de text, fotografii și video care apar timp de 24 de ore – similar instrumentului de pe Instagram numit Stories. Aproximativ 450 de milioane de persoane utilizează funcția WhatsApp Status, în comparație cu aproximativ 400 de milioane de utilizatori care folosesc Instagram Stories, care afișează deja anunțuri.
Mesajele de la companii vor continua să fie oferite opțional – deși unii dintre noi ar fi recunoscători dacă Netflix ar oferi opțiunea „Niciodată”, în loc să fie nevoiți să aleagă regulat între da și „Nu acum”.