VR pe telefoane ar putea arăta mai bine în curând

Experiența de VR de pe telefoane are două probleme considerabile. Faptul că telefoanele n-au suficientă putere pentru VR adevărat și că ecranul de pe majoritatea telefoanelor este inadecvat pentru așa ceva.
Totuși, o soluție este pe drum de la Japan Display, într-un efort realizat în colaborare cu Sony, Toshiba și Hitachi. Companiile lucrează acum la un display de 3.42 inch cu o rezoluție de 1440×1700, care prezintă o densitate de 651 pixeli per inch. Această densitate este foarte importantă pentru VR, deoarece ajută la diminuarea efectului de plasă de țânțari a imaginii, după cum se poate vedea în imaginea de mai jos.
Pe lângă asta, acest display este capabil să atingă 90Hz, cu un timp de răspuns care variază doar între 3 și 6 milisecunde, ceea ce reduce considerabil efectul de motion blur, ca în exemplul de mai jos.
Noul ecran nu va fi implementat de îndată în vreun telefon, fiind plănuită deja o variantă mai bună care va avea o densitate de 800 de pixeli per inch. Un astfel de ecran ar fi util chiar și pentru soluțiile adevărate de VR, care se conectează la un PC.
Până când acest nou tip de ecran va fi gata, am putea avea și telefoane ceva mai potente care poate sunt în stare să susțină o experiență VR mai autentică decât cele contemporane.
[Engadget]
numai eu visez sa joc assassin’s creed in VR ?
Cu siguranta ca nu