MORE

Vimeo Ridica Miza – 10 Milioane de Dolari Pentru Continut Exclusiv

Daca Youtube este vazut ca un site de distributie a continutului video pentru toate varstele si categoriile sociale sau profesionale, Vimeo este privit ca un loc in care profesionistii isi pot posta clipurile intr-un cadru mai exclusivist. Acest lucru a fost intarit recent de un fond de 10 milioane de dolari dedicat celor care publica continut exclusiv pentru Vimeo.

In urma cu un an de zile, Vimeo a lansat serviciul On Demand. In principiu, publicul putea sa inchirieze sau sa cumpere un clip pentru vizionare. Pentru a populariza acest serviciu, dar si pentru a atrage mai mult public, Vimeo pune la bataie 10 milioane de dolari pentru acest tip de continut. In trecut acestia au mai aplicat aceasi tactica cu Festivalul de Film de la Toronto, unde au oferit sume de cate 10,000 de dolari pentru drepturile exclusive de distributie video online ale filmelor prezente acolo, dar si recent, cand au anuntat ca ofera o bursa de 500.000 de dolari pentru filmele din Ianuarie de la Sundance finantate prin strangerea de fonduri online pe site-uri ca IndiGoGo sau Kickstarter. Pentru un site cu 168 de milioane de utilizatori, aceste sume par infime, dar investitia pare sa dea roade, existand multi inscrisi in acest program. La fel cum Yahoo este intr-o ofensiva puternica impotriva lui Google, si Vimeo incepe sa sape groapa rivalului in lumina ultimelor „reglementari” pe care YouTube le-a facut, multi utilizatori trecand pe alte site-uri de acest gen precum Vimeo sau DailyMotion.

Zona IT

ZONA IT

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button